24. mednarodni grafični bienale
 

23. 6.-16. 9. 2001

24. mednarodni grafični bienale pomeni revitalizacijo ljubljanskega grafičnega bienala. Za inovativnost na grafičnem področju mu je Calcografia Nacional pri Real Academia de Bellas Artes de San Fernando iz Madrida podelila mednarodno nagrado. Dobitnik velike častne nagrade bienala Damien Hirst pa je Mednarodnemu grafičnemu likovnemu centru podaril trinajst sitotiskov, kar priča o kredibilnosti prireditve, ki jo je 24. izdaja samo še utrdila in poglobila.

Razstave 24. mednarodnega grafičnega bienala

 

Svet grafike


Osrednja razstava, na ogled v Moderni galeriji in Jakopičevi galeriji, kustosinja mag. Breda Škrjanec. Razstavljajoče umetnice in umetniki: Greddy Assa, John Baldessari, Monica Bonvicini, Daniele Buetti, Marna Bunnell, Guan Ce, Peter Ciuha, Claude Closky, Maja S. Franković, Adib Fricke, Catherine Gfeller, Simon Grennan & Christopher Sperandio, Izabella Gustowska, Damien Hirst, Päivikki Kallio, Micha Klein, Jakob Kolding, Ines Krasić, Oldrich Kulhanek, Kurt & Plasto, Claudia-Maria Luenig, Tracey Moffat, Juan Moro, Blanca Munoz, Marjana Pahor, Elena Panayotova, Chen Qi, Juan Carlos Romero, Thomas Ruff, Morten Schelde, Jonathan Seliger, Liina Siib, Zora Stančič, Fatimah Tuggar, Katja Valanne & Jarno Jokinen, Adriana Varella, Sašo Vrabič, Kara Walker, Christopher Wool.

 

off-bienale: Informacija – Dezinformacija

Selekcija, ki sta jo pripravila kustosa Hans-Ulrich Obrist in Gregor Podnar, je razširila razstavne prostore v urbani prostor, medije javnega obveščanja in na reklamne panoje. V sodelovanju z museum in progress. Razstavljajoče umetnice in umetniki: Minerva Cuevas, Harun Farocki, Leif Elggren & Thomas Feuerstein, Natascha Sadr Haghighian & Rashad Becker, Apolonija Šušteršič & Jože Barši.

 

Fundamina

Manjše selektorske razstave Zorana Mušiča (kustosa Zoran Kržišnik in Boštjan Soklič), Andyja Warhola (kustos Mark Francis) in Mimma Paladina (kustos Enzo Di Martino) v MGLC, ki so opozorile na zgodovinski vidik in pomembnost grafike.


Fundamina, 24. mednarodni grafični bienale, MGLC.
Foto: Igor Lapajne.

 

Upodabljanje Uliksa, Ilustracije Richarda Hamiltonove k James Joyceu

Razstava nagrajenca 23. bienala, Galerija Cankarjevega doma, kustos Stephen Coppel, v sodelovanju z British Councilom.

Katalog 24. grafičnega bienala

Ob bienalu je izšel slovensko-angleški katalog 24. mednarodni grafični bienale.

Katalog je razprodan.

Producent 24. grafičnega bienala: Mednarodni grafični likovni center

S podporo: glavni pokrovitelj Mobitel, sponzorji Autocommerce, Droga, Gorenje, Petrol, sponzor razstave Svet umetnosti Lek, donator razstave Andyja Warhola Philip Morris Ljubljana;
medijski sponzorji razstave :Delo, Der Standard, Europlakat-Proreklam, Radio Študent in TV Slovenija.

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

Razpis za bivalno rezidenco za mlade v Švicariji

Odprt je razpis za bivalno rezidenco za mlade v rezidenčnem in ustvarjalnem centru MGLC Švicarija.

Rezidenca je namenjena ustvarjalcem do 35. leta starosti, ki aktivno delujejo na področju sodobnih vizualnih umetnosti. Namen javnega razpisa je ustvarjalcu ali ustvarjalki oddati v najem atelje za obdobje dveh let in s tem omogočiti optimalne pogoje za ustvarjanje

Rok za prijavo je 5. maj 2021!

Prijave pa se pošljejo na elektronski naslov submission@mglc-lj.si z zadevo »Rezidenca za mlade 2021« ali priporočeno na poštni naslov: Mednarodni grafični likovni center, Pod turnom 3, 1000 Ljubljana, s pripisom »Ne odpiraj – Rezidenca za mlade 2021«.

VEČ


Foto: Urška Boljkovac. Arhiv MGLC.

Iz zbirke MGLC

Milton Glaser, Dylan (1966, ofset)
Zbirka umetniških publikacij

Zgodba tega plakata, ki je bil dodatek Dylanovemu albumu Bob Dylan's Greatest Hits iz leta 1967, je sledeča. Znani pevec in skladatelj je imel hudo motoristično prometno nesrečo, ki ga je za dalj časa priklenila na posteljo, širile pa so se tudi novice o njegovi smrti. Zato je založba CBS, da bi ustvarila pozitivno publiciteto že omenjeni plošči, pri Miltonu Glaserju naročila ta posebni plakat kot prilogo albumu. Glaser je Dylana upodobil v profilu z bogatimi, barvno nasičenimi kodrastimi lasmi, ki odstopajo od ozadja. Intenzivne, skorajda psihedelične barve lahko razumemo tudi kot duha časa flower power generacije iz druge polovice 60. let 20. stoletja.

Več


Foto: Jaka Babnik. Arhiv MGLC.

​Vabljeni v Grad Tivoli in Švicarijo

V torek, 13. aprila, Grad Tivoli in Švicarija ponovno odpirata svoja vrata. Prijazno vas vabimo na ogled razstav: Invader, Grafike na papirju in Sonja Vulpes, Limbo.

V Švicariji pa si lahko ogledate Spominski atelje kiparja Stojana Batiča.


Foto: Urška Boljkovac. Arhiv MGLC.