Bienale iz kovčka: Grafični bienale gostuje po Sloveniji

Projekt predstavlja pestro zgodovino delovanja grafičnega bienala ljubiteljem umetnosti po vsej Sloveniji. Kovček razkriva številne anekdote in zakulisne zgodbe prepleta kulture in umetnosti, ki jih hrani naš bogat bienalski arhiv. Bienale iz kovčka je na poti po slovenskih knjižnicah med aprilom in oktobrom 2015.

URNIK GOSTOVANJ

1. april, sreda, 15.00−19.00, Medobčinska splošna knjižnica Žalec
8. maj−30. maj, razstava Iz grafičnih ateljejev MGLC, Knjižnica Toneta Seliškarja Trbovlje
11. maj−30. maj, razstava Iz grafičnih ateljejev MGLC, Osrednja knjižnica Kranj
20. maj, sreda, 15.00−20.00, Knjižnica Toneta Seliškarja Trbovlje
26. maj, torek, 15.00−20.00, Knjižnica Prežihov Voranc, Ljubljana
26. maj−20. junij, razstava Iz grafičnih ateljejev MGLC, Knjižnica Prežihov Voranc, Ljubljana
27. maj, sreda, 15.00−20.00, Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
3. junij, sreda, 15.00−19.00, Osrednja knjižnica Kranj
11. junij, četrtek, 14.00−19.00, Osrednja knjižnica Celje
15. junij−15. julij, razstava Iz grafičnih ateljejev MGLC, Knjižnica Šiška, Ljubljana
16. junij, torek, 15.00-19.00, Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
3. september–30. septembe, razstava Iz grafičnih ateljejev MGLC, Knjižnica Otona Župančiča, Ljubljana
24. september 2015, ob 18. uri predavanje o zgodovini bienala, Knjižnica Otona Župančiča, Ljubljana
 

 

 

 

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

Boris Jesih: Povezave

30. 11. 2017–11. 3. 2017

Boris Jesih (1943) se je umetniško uveljavil konec šestdesetih let v krogu ekspresivnih figuralikov. Pod vplivom poparta se je z geometrijskim preoblikovanjem vsakdanjih predmetov odzival na značilnosti duha časa in se kasneje usmeril predvsem v krajinarstvo. Kot grafik se odlikuje v tehnikah visokega in ploskega tiska, z vrhuncem v barvni litografiji. Kot nagrajenec 13. mednarodnega grafičnega bienala leta 1979 (posebna nagrada za mladega avtorja) je opozoril nase s serijo litografij, katerih nabor imamo v zbirki MGLC. Na pregledni razstavi so ob litografijah na ogled tudi risbe, slike in fotografije, s katerimi poudarjamo povezave v njegovem ustvarjalnem procesu in med njegovimi deli. 


Boris Jesih: Vrata (1983, barvna litografija).

 

 

PAZI, SVEŽA GRAFIKA! #10

Tanja Radež:

SREČNO NOVO LETO 2018

5. 12. 2017–8. 1. 2018

TAM-TAMova Ulična galerija na Vegovi (nasproti Glasbene matice)

Tanja Radež se pogosto znajde v samoizpraševanju o smislu oblikovanja nacionalne simbolike. Simbolni znaki narodne identitete so pogosto zgolj okraševanje, in ne več opora za ustvarjanje svetle prihodnosti. Simboli in barve pa vztrajajo skozi spreminjajočo se zgodovino, kajti človek očitno mora začrtati meje svojega bivanja in označevati suverenost skupine, ki ji pripada. 


Tanja Radeže: SREČNO NOVO LETO 2018.

 

Kopiranje

14. 12. 2017–4. 1. 2018

odprtje razstave
četrtek, 14. december, ob 17. uri, Ustvarjalni center Švicarija

Projekt Kopiranje v knjigi umetnika predstavlja 11 umetnikov, ki so vsak po svoje razvili in ustvarili svoj pogled na kopiranje in kopijo.

Umetniki: Kate Bingaman-Burt, Tate Foley, JULM (Jason Urban & Leslie Mutchler), Leah Mackin, Test Print (Amze Emmons), Garret Orr, Nez Pez, Nika Rupnik, Grace Synder, RL Tillman, Breanne Trammell
Kustos: Printeresting


Foto: Printeresting.

Iz ateljejev Švicarije

Marija Mojca Pungerčar: Predvideno je prehodno obdobje

14. 12. 2017–16. 2. 2018

odprtje:
četrtek, 14. december, ob 19. uri, Ustvarjalni center Švicarija
(1. nadstropje)
ob 18. uri vodstvo po razstavi z Marijo Mojco Pungerčar in kustosinjo Nino Jezo

Pri projektu Predvideno je prehodno obdobje umetnica Marija Mojca Pungerčar izhaja iz izbora fotografskih posnetkov, s katerimi je v daljšem časovnem obdobju dokumentirala zasebne dogodke, ki predstavljajo ali nakazujejo pomembne življenjske prelomnice. 


Marija Mojca Pungerčar: Predvideno je prehodno obdobje.