Pogovori z umetniki 32. grafičnega bienala

V pogovorih se predstavljajo nekateri od umetnikov, ki sodelujejo na 32. grafičnem bienalu. S to zamislijo smo želeli umetniško prakso posameznih avtorjev predstaviti širšemu občinstvu ter obenem spodbudili dialog med umetnikom in lokalnimi kulturnimi akterji. Okolje pogovora spodbuja neformalno razpravo o predstavljeni umetniški praksi in tudi o njenih morebitnih navezavah na lokalni kontekst.

POGOVOR Z UMETNIKOM: CARLOS MONROY

torek, 25. april, ob 18. uri, Predavalnica (pritličje MGLC)

Njegovo delo temelji predvsem na performansu, kjer raziskuje potencial telesa, ki v trenutku, ko ozavesti lastni revolucionarni potencial, da kritizira, hvali in najde načine, kako država, kapital in nasilje ter družbeni pritisk vplivajo na naše življenje, postane politično in estetsko orodje. S temi premisleki Carlos Monroy razvija dela v različnih medijih. Živi in dela razpet med Bogoto in Sao Paolom.

       

Fotografiji: Carlos Monroy: Latino Love 2, Sabedoria. Z dovoljenjem umetnika.

POGOVOR Z UMETNIKOM: ALEJANDRO PAZ

sreda, 5. april, ob 18. uri, Predavalnica (pritličje)

V programu 32. grafičnega bienala bo eden od gostujočih umetnikov Alejandro Paz predstavil svojo umetniško prakso. Zaradi letošnje odprte strukture bienala je Alejandro Paz trenutno v Ljubljani in raziskuje vsebinski kontekst, v katerega bo umestil svoje delo za bienale.

Alejandro Paz je umetnik in arhitekt, ki dela in živi v Gvatemali. Na področju arhitekture in oblikovanja je izvedel projekte v ZDA, Gvatemali in Srednji Ameriki. V svoji umetniški praksi se ukvarja s političnimi in družbenimi aspekti izgradnje posameznih in skupinskih identitet. Pogosto se izraža skozi družbeno občutljive performanse in inštalacije, izvedene v javnem prostoru. V performansu Guardaespaldas (april 2002) je najel bodyguarda, da je varoval klošarja med njegovim »delovnim dnem« na ulicah Gvatemala Cityja. Razstavljal je na samostojnih in skupinskih razstavah, na bienalu v Havani in São Paolu. Alejandra Paza je za sodelovanje na 32. grafičnem bienalu izbrala Regina Jose Galindo, nagrajenka 29. grafičnega bienala. 

Fotografije: Alejandro Paz: Guardaespaldas (2002). Z dovoljenjem umetnika.

 

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

Obvestilo o zaprtju MGLC in Švicarije

Mednarodni grafični likovni center in MGLC Švicarija bosta do nadaljnjega zaprta za javnost v skladu z uradnimi smernicami NIJZ in Ministrstva za zdravje RS zaradi onemogočanja prenosa koronavirusa. Ta začasni ukrep je sprejet za zagotovitev zdravja obiskovalcev in muzejskih delavcev. Prihodnji program bomo sproti prilagajali razmeram in priporočilom.
Vabimo vas, da nas obiščete na naših družbenih omrežjih: Facebooku, Twitterju in Instagramu!


Foto: Katja Goljat. Arhiv MGLC.

Novosti iz zbirke MGLC

Elisabetta Benassi:
Storyboard, (You'll never walk alone)
Zbirka knjig umetnika

V tej knjigi je avtorica prepletla dve ločeni zgodbi. Fotografije so pravzaprav zbirka zgodb iz dveh avtoričinih videov Nikoli ne boš hodil sam in Časovna koda. Povezovalna nit je Pier Paolo Pasolini.

V prvi zgodbi sta glavna akterja Bettagol, ki je avtoričin alter ego, in mlad moški, presenetljivo podoben Pieru Paolu Pasoliniju, ki se vozita z motorjem. Vzporedno se, kot komentar ali zvočni posnetek na videu, pojavljajo slike starega Totòja in mladega Ninetta, glavnih junakov Pasolinijevega filma Ptički in ptičice, v katerem je režiser poetično obdelal temo o koncu ideologij. Pasolini se skozi umetničine oči brez nostalgije in z intenzivnostjo resnične izkušnje preseli v njeno sedanjost. Ta domišljijski preplet ne ponuja nikakršnega zaključka, bralcu/gledalcu daje možnost, da sam zapolni vrzeli v njem.

Knjiga je izšla leta 2002 pri založbi Onestar Press v Parizu. Ima 150 strani v črno-belem ofsetnem tisku, mehke platnice, barvno naslovnico in je izšla v 250 izvodih.

Damien Hirst:
I Want to Spend the Rest of My Life Everywhere, with Everyone, One to One, Always, Forever, Now…
Zbirka umetniških publikacij

Dinamična in provokativna zbirka Hirstovih idej in obsesij je močna kombinacija besedila in vizualnih elementov. Vsebuje vizualne pripovedi na podlagi risb, besed, fotografij, tipografije, pojavnih oken (pop-up), posebnih vložkov in drugih posebnih učinkov, zaradi katerih ta knjiga ni podobna nobeni drugi.

Obsežna publikacija – Hirstova prva – vsebuje umetnikove izjave in njegov nabor in aranžma slik. Je zaslepljujoča zbirka umetnikovih idej in obsesij o življenju in umetnosti. Obsega celotno paleto Hirstovih slik, skulptur in instalacij, ki so nastale do datuma izida – in ki med kritiki in gledalci še vedno izzivajo tako prezir kot občudovanje. Eseja kultnega romanopisca Gordona Burna in Stuarta Morgana opisujeta Hirstovo delo in širino njegovega učinka.

Knjigo, ki ima več kot 700 barvnih ilustracij, je oblikoval Jonathan Barnbrook. Pomembna publikacija je na novo definirala monografijo v likovni umetnosti. Izšla je leta 1998 v založbi Booth-Clibborn iz Londona, v angleškem jeziku, na 330 straneh. Ima trde platnice, šivano vezavo in ilustriran ovitek.

Več

Megazin kuhna

Vsi kreativci, ustvarjalci in preostali entuziasti v izolaciji – združimo se in ga zakuhajmo skupaj!

Vabimo vas k soustvarjanju kolektivnega dokumenta časa in izredne situacije, ki je presenetila in pretresla ves svet. Ostanimo doma in namenimo svoj čas, ki se zdi, da ga je kar naenkrat veliko več, prijetnejšim platem življenja. Pripravite list papirja in uporabite moč svojega dolgo varovanega recepta – barvajte, pišite, lepite, izrezujte, valjajte, brišite, popravite teksturo … Vse prispele likovne prispevke bomo natisnili in združili v knjižico – zin, ki jo prejme prav vsak sodelujoči.
Preberite več o naši akciji!

K sodelovanju pri Megazinu pa so toplo vabljeni tudi šolarji in dijaki!
Kliknite za razpis

Galerija