Najem ateljejev MGLC

Grafični ateljeji umetnikom omogočajo izdelavo grafičnih listov v tehnikah litografije, globokega tiska in sitotiska.

 

najem_prostorov.jpg

 

Tehnična oprema

Litografija

  • 1 ročna preša (max. dimenzija papirja 100 x 70 cm)
  • 1 ročna preša (max. dimenzija papirja 35 x 50 cm)  
  • litografski kamni različnih dimenzij
  • litografske barve in valji
  • kisline, gumi arabica ...
  • papir in risalni material

Globoki tisk

  • 1 ročna preša za globoki tisk (max. dimenzija papirja 100 x 70 cm)
  • 1 grelna miza
  • tiskarski valji in barva
  • poseben prostor za jedkanje
  • papir

Sitotisk

  • 1 ročna preša (max. dimenzija papirja 100 x 70 cm)
  • 1 polavtomatki tiskalni stroj (max. dimenzija papirja 100 x 70 cm)
  • barve, papir, emulzije, sita različnih dimenzij in gostot


Najem prostora in tehnične opreme:
20 €/dan/oseba

Najem prostora, tehnične opreme in materiala:
20 €/dan/oseba + vrednost materiala, odvisna od projekta

Najem prostora, tehnične opreme, materiala in strokovna pomoč tiskarskega mojstra:
20 €/dan/oseba + vrednost materiala, odvisna od projekta + pomoč tiskarskega mojstra 25 €/uro

Vse cene najema so brez 22-% DDV.

MGLC študentom in pedagogom ALUO omogoča brezplačno uporabo svojih ateljejev, ki se nahajajo na sedežu MGLC, v izobraževalne namene.

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

Boris Jesih: Povezave

30. 11. 2017–11. 3. 2017

Boris Jesih (1943) se je umetniško uveljavil konec šestdesetih let v krogu ekspresivnih figuralikov. Pod vplivom poparta se je z geometrijskim preoblikovanjem vsakdanjih predmetov odzival na značilnosti duha časa in se kasneje usmeril predvsem v krajinarstvo. Kot grafik se odlikuje v tehnikah visokega in ploskega tiska, z vrhuncem v barvni litografiji. Kot nagrajenec 13. mednarodnega grafičnega bienala leta 1979 (posebna nagrada za mladega avtorja) je opozoril nase s serijo litografij, katerih nabor imamo v zbirki MGLC. Na pregledni razstavi so ob litografijah na ogled tudi risbe, slike in fotografije, s katerimi poudarjamo povezave v njegovem ustvarjalnem procesu in med njegovimi deli. 


Boris Jesih: Vrata (1983, barvna litografija).

 

 

PAZI, SVEŽA GRAFIKA! #10

Tanja Radež:

SREČNO NOVO LETO 2018

5. 12. 2017–8. 1. 2018

TAM-TAMova Ulična galerija na Vegovi (nasproti Glasbene matice)

Tanja Radež se pogosto znajde v samoizpraševanju o smislu oblikovanja nacionalne simbolike. Simbolni znaki narodne identitete so pogosto zgolj okraševanje, in ne več opora za ustvarjanje svetle prihodnosti. Simboli in barve pa vztrajajo skozi spreminjajočo se zgodovino, kajti človek očitno mora začrtati meje svojega bivanja in označevati suverenost skupine, ki ji pripada. 


Tanja Radeže: SREČNO NOVO LETO 2018.

 

Kopiranje

14. 12. 2017–4. 1. 2018

odprtje razstave
četrtek, 14. december, ob 17. uri, Ustvarjalni center Švicarija

Projekt Kopiranje v knjigi umetnika predstavlja 11 umetnikov, ki so vsak po svoje razvili in ustvarili svoj pogled na kopiranje in kopijo.

Umetniki: Kate Bingaman-Burt, Tate Foley, JULM (Jason Urban & Leslie Mutchler), Leah Mackin, Test Print (Amze Emmons), Garret Orr, Nez Pez, Nika Rupnik, Grace Synder, RL Tillman, Breanne Trammell
Kustos: Printeresting


Foto: Printeresting.

Iz ateljejev Švicarije

Marija Mojca Pungerčar: Predvideno je prehodno obdobje

14. 12. 2017–16. 2. 2018

odprtje:
četrtek, 14. december, ob 19. uri, Ustvarjalni center Švicarija
(1. nadstropje)
ob 18. uri vodstvo po razstavi z Marijo Mojco Pungerčar in kustosinjo Nino Jezo

Pri projektu Predvideno je prehodno obdobje umetnica Marija Mojca Pungerčar izhaja iz izbora fotografskih posnetkov, s katerimi je v daljšem časovnem obdobju dokumentirala zasebne dogodke, ki predstavljajo ali nakazujejo pomembne življenjske prelomnice. 


Marija Mojca Pungerčar: Predvideno je prehodno obdobje.