"Program poudarja tradicionalno dejavnost MGLC na področju neformalnega izobraževanja. Poleg tega, da je platforma za izobraževanje in sposobnost integracije mladih na delovnem mestu, gre za vzpostavitev medkulturnega prostora, kjer razvijamo ustvarjalnost, izmenjavo znanj in novih izkušenj, kar ne bogati le sodelujočih, temveč tudi institucijo."

Yasmin Martin Vodopivec, 
vodja programa FORMA MGLC in pomočnica direktorice MGLC 

Udeleženci: 

Concha Martínez Peláez
Arhitekta iz Cadiza, Španija
Po dokončanem študiju arhitekture sem nedavno začela obiskovati tečaj o avdiovizualni komunikaciji. Ravno slednje je tudi razlog, zakaj me je program FORMA MGLC takoj pritegnil. Zelo se veselim teh treh mesecev in pričakujem, da se bom ogromno naučila. Smo mlada, energična ekipa in prepričana sem, da drug drugemu lahko predamo veliko znanja. 

Natalia Corbillón González
Industrijska in grafična oblikovalka iz Galicije, Španija

Študirala sem industrijsko oblikovanje, diplomo pa sem delala v Nemčiji, na t.i. “Folkwang Hochuschule”. V letu 2011 sem bila pripravnica na Akademiji za oblikovanje Univerze v Ljubljani; vse od takrat sem svobodna umetnica na področju grafičnega oblikovanja. Že ko sem prvič prebirala o programu Forma MGLC, me je takoj pritegnil, saj je grafično oblikovanje zelo povezano z marketingom in družbenimi mediji. Prepričana sem, da bo moj »nevidni nahrbtnik« po tej izkušnji veliko bolj poln. 

Javier Martin Arjona
Arhitekt iz Bilbaa, Španija

Aritekturo sem študiral v San Sebastianu, vmes pa bil leto dni na izmenjavi Erasmus v Ljubljani. Po koncu študija sem zaključil še tečaj iz grafičnega oblikovanja v Bilbau. V Slovenijo sem se preselil leta 2013; tu delam kot učitelj španščine. Zdaj se veselim nove možnosti znotraj programa Forma MGLC, kjer bi rad predajal svoje znanje – in se naučil čim več novega.

Damián Vega Velasco
Grafik iz Langrea, Španija

Ukvarjam se s  tradicionalnimi tehnikami tiska, svoje delo pa trenutno opravljam na številnih kreativnih projektih, ki združujejo starejše discipline z novo tehnologijo. V povezavi s kulturo me zelo zanimajo novi, socialni mediji, saj sem prepričan, da bi jih lahko uporabil tudi znotraj mojega poklica. Prepričan sem, da lahko novi mediji odprejo novo pot promocije grafične umetnosti in njenih številnih obrazov.

Koordinatorja programa:

Aleš Ogorevc, upravljalec spletne skupnosti
Spletno skupnost upravljam z idejo, da družbena omrežja in storitveno oblikovanje lahko prineseta pozitivne spremembe tako institucijam kot njihovim obiskovalcem. Svojo vlogo upravljalca spletne skupnosti v MGLC vidim kot odlično priložnost, da svoj širok spekter izkušenj in znanja še utrdim in razširim. Verjamem, da se da na tem področju storiti še veliko in umetnost s pomočjo novih medijev bolj približa javnosti.
 

Sabina Vrhnjak, koordinator digitalnih vsebin
Novinarka z večletnimi izkušnjami na področju novinarstva in odnosov z javnostmi/organizacije dogodkov. Socialni mediji, digitalni svet in vse več novih orodij za komunikacijo, ki omogočajo igro z besedami, kreativnostjo in inovativnostjo, so bili od nekdaj moja strast. Program FORMA MGLC, ki združuje mojo ljubezen do kulture in novih medijev, je zame osebni in profesionalni izziv. Program me utrjuje v prepričanju, da novi mediji potrebujejo poseben pristop in dodatna znanja vseh, ki se v kulturnih institucijah s tem področjem ukvarjajo. 

 

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

Boris Jesih: Povezave

30. 11. 2017–11. 3. 2017

Boris Jesih (1943) se je umetniško uveljavil konec šestdesetih let v krogu ekspresivnih figuralikov. Pod vplivom poparta se je z geometrijskim preoblikovanjem vsakdanjih predmetov odzival na značilnosti duha časa in se kasneje usmeril predvsem v krajinarstvo. Kot grafik se odlikuje v tehnikah visokega in ploskega tiska, z vrhuncem v barvni litografiji. Kot nagrajenec 13. mednarodnega grafičnega bienala leta 1979 (posebna nagrada za mladega avtorja) je opozoril nase s serijo litografij, katerih nabor imamo v zbirki MGLC. Na pregledni razstavi so ob litografijah na ogled tudi risbe, slike in fotografije, s katerimi poudarjamo povezave v njegovem ustvarjalnem procesu in med njegovimi deli. 


Boris Jesih: Vrata (1983, barvna litografija).

 

 

PAZI, SVEŽA GRAFIKA! #10

Tanja Radež:

SREČNO NOVO LETO 2018

5. 12. 2017–8. 1. 2018

TAM-TAMova Ulična galerija na Vegovi (nasproti Glasbene matice)

Tanja Radež se pogosto znajde v samoizpraševanju o smislu oblikovanja nacionalne simbolike. Simbolni znaki narodne identitete so pogosto zgolj okraševanje, in ne več opora za ustvarjanje svetle prihodnosti. Simboli in barve pa vztrajajo skozi spreminjajočo se zgodovino, kajti človek očitno mora začrtati meje svojega bivanja in označevati suverenost skupine, ki ji pripada. 


Tanja Radeže: SREČNO NOVO LETO 2018.

 

Kopiranje

14. 12. 2017–4. 1. 2018

odprtje razstave
četrtek, 14. december, ob 17. uri, Ustvarjalni center Švicarija

Projekt Kopiranje v knjigi umetnika predstavlja 11 umetnikov, ki so vsak po svoje razvili in ustvarili svoj pogled na kopiranje in kopijo.

Umetniki: Kate Bingaman-Burt, Tate Foley, JULM (Jason Urban & Leslie Mutchler), Leah Mackin, Test Print (Amze Emmons), Garret Orr, Nez Pez, Nika Rupnik, Grace Synder, RL Tillman, Breanne Trammell
Kustos: Printeresting


Foto: Printeresting.

Iz ateljejev Švicarije

Marija Mojca Pungerčar: Predvideno je prehodno obdobje

14. 12. 2017–16. 2. 2018

odprtje:
četrtek, 14. december, ob 19. uri, Ustvarjalni center Švicarija
(1. nadstropje)
ob 18. uri vodstvo po razstavi z Marijo Mojco Pungerčar in kustosinjo Nino Jezo

Pri projektu Predvideno je prehodno obdobje umetnica Marija Mojca Pungerčar izhaja iz izbora fotografskih posnetkov, s katerimi je v daljšem časovnem obdobju dokumentirala zasebne dogodke, ki predstavljajo ali nakazujejo pomembne življenjske prelomnice. 


Marija Mojca Pungerčar: Predvideno je prehodno obdobje.