FORMA MGLC je temeljil na uporabi novih tehnologij, družbenih medijev in inovativnih pristopov v kulturnih ustanovah. Mladim, specializiranim za področje kulture, je program omogočil, da so svoj poklicni profil usmerili k specifičnim znanjem in da so se seznanili z uporabo novih medijev, hkrati pa pridobili znanja o vse bolj iskanih novih poklicnih profilih: koordinator spletne skupnosti in koordinator digitalnih vsebin. 
Program FORMA MGLC je bil namenjen mladim in ga je financiralo špansko ministrstvo za delo in socialno varnost.

V programu, ki je potekal od 23. marca 2015 do 23. junija 2015, so sodelovali mladi Španci različnih profilov. Ključni cilj programa je bil, da smo jim skozi uporabo novih pristopov, pri katerih se cenijo ustvarjalni talent, sposobnost prenosa znanj v prakso in inovativnost, omogočimo lažjo vključitev na trg dela. Naslednjo izvedbo programa načrtujemo v prvi polovici leta 2016. 

Program FORMA MGLC je bil razdeljen v več sklopov, ključno pa je bilo najti dobre prakse za vključitev novih profilov, povezanih z internetom in uporabo novih tehnologij v kulturnih ustanovah. V okviru projekta je bila vzpostavljena izobraževalna platforma in promocija samega projekta Forma MGLC skozi različne kanale. Zainteresirano javnost smo vabili na izobraževalna predavanja in simpoziji v okviru programa.

Vsebina programa FORMA MGLC:

Novi profesionalni profili: Udeleženci so se seznanili z delovnim okoljem muzeja ter načinom uporabe novih medijev v Mednarodnem grafičnem likvnem centru. Spoznali so, da se zaradi uporabe novih medijev spreminja tudi pozicija MGLC v globalni komunikaciji, prenosu informacij in razumevanju kulture.

Upravljalec spletne skupnosti: Udeleženci so podrobneje preučili pomen poklica upravljalec spletne skupnosti in raziskali dobre prakse v tujini. Teorijo, ki so se je v raziskovanju naučili, so skozi prakso prenesli v naše okolje. Ključni pomen je bil, da so udeleženci spoznali, kako učinkovito zgraditi spletno skupnost za različne javnosti.

Digitalizacija: Shranjevanje dokumentacije v muzejih se vse bolj spreminja in digitalizira – tudi z namenom, da lahko zadostimo vse bolj zahtevni spletni javnosti. Iskanje dobrih praks; spoznavanje potrebe o vpeljavi posebnega poklica za namen upravljanja z digitalnim arhivom, namenjenim za dolgotrajno rabo. Uvajanje dobrih praks digitalnega upravljanja v naše okolje.

Digitalni mediji v muzejih: Vpogled v pomen različnih digitalnih orodij (tablice na dotik, mobilne aplikacije in druga sodobna orodja), ki jih lahko uporabimo za pritegnitev obiskovalcev in kulturnih delavcev. Uporaba inovativnih pristopov; iskanje rešitev, kako bi lahko te pristope uporabili v MGLC.

Komunikacijska strategija na družabnih medijih: Vzpostavljanje okvirne komunikacijske strategije glede uporabe socialnih omrežij; iskanje odgovora na to, kako uspešno vpeljati digitalne medije v marketinško in komunikacijsko strategijo ustanove.

Analiza družabnih medijev: Muzeji imajo novo vlogo v globalni komunikaciji, razširitvi informacij in kulturnega razumevanja. Kako uspešno izmeriti vpliv socialnih medijev, je vprašanje, na katerega so udeleženci iskali odgovor.

Pozicioniranje kulturnih institucij, marketing: Osnove »brandinga« v kulturnih institucijah: spoznavanje o tem, da sistematično vzpostavljanje znamke pripelje do zaupanja obiskovalcev, ki jih k nadaljnji interakciji navezuje tudi čustvena navezanost. 

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

Alejandra Pizarnik, Nočna pevka

Izšla je knjiga Cantora nocturna/Nočna pevka, ki v dvojezični špansko-slovenski izdaji predstavlja delo kultne argentinske pesnice Alejandre Pizarnik (1936–1972), Knjiga je izšla kot eden od projektov 32. grafičnega bienala: Kriterij rojstva. 

Knjiga prinaša reprezentativen izbor pesničine poezije iz vseh njenih pesniških zbirk in iz pesmi, ki niso bile zbrane v knjige, njeno ključno prozo Krvava grofica in zapise, v katerih je spregovorila o svojem delu.

Urednik knjige je Miklavž Komelj; prevajalca sta Nada Kavčič in Miklavž Komelj. Eseje o pesnici in njenem ustvarjanju so prispevali Nada Kavčič, Miklavž Komelj in Yucef Merhi. Knjigo je oblikoval Ivian Kan Mujezinović.

Iz ateljev Švicarije

Marija Mojca Pungerčar: TRI BOTANIČNE ZGODBE
20. 12. 2018–18. 4. 2019

odprtje razstave:
četrtek, 20. december, ob 18. uri
Ustvarjalni center Švicarija,
1. nadstropje, atelje št. N 1

Razstava Tri botanične zgodbe Marije Mojce Pungerčar združuje tri sveže cikluse del, ki se posvečajo majhnim in intimnim pojavom njenega vsakdanjika. Z uporabo fotografije in s pomočjo obdelave tekstila ustvarja drobne kombinirane instalacije, ki namigujejo na nekatera temeljna eksistenčna vprašanja, kot so razmerje med kulturo in naravo ter odnos posameznika do neposredne okolice, empatije, minevanja in lastnega telesa.

Kustos: Miha Colner
Svetovanje in tehnična podpora: Marjan Kokot
Producent: Kulturno umetniško društvo Trivia
Projekt je finančno podprla Mestna občina Ljubljana

Odpiralni čas
21. 12. 2018–20. 1. 2019, torek in sreda, 15.00–17.00
ob drugih delovnih dneh je ogled možen po dogovoru.
21. 1.–18. 4. 2019, ogled po dogovoru
Zaprto ob vikendih in praznikih, razen v petek, 8. 2 2019.

Za ogled pišite na mejl: mojca.pungercar@guest.arnes.si ali pokličite po telefonu: 041 882 593.

Vodstva po razstavi
torek, 8. 1. ob 17.00: po razstavi vodi avtorica
petek, 8. 2. 2019, 14.00–20.00: celodneven ogled razstave z avtorico
sreda, 6. 3. ob 17.00: po razstavi vodi avtorica

Klikni za več


Marija Mojca Pungerčar: Preraščanje, 2018 (detajl inštalacije, digitalni tisk, ročna pletenina). Foto: Nada Žgank.

 

Nathalie Du Pasquier, Fair Game

30. 11. 2018–3. 3. 2019

Kompozicije Nathalie Du Pasquier transformirajo prostore Mednarodnega grafičnega likovnega centra v niz mikrookolij, ki obiskovalce posrkajo vase. Umetnica v njih uporabi motive s svojih slik, grafik, risb in muralov, ki jih je ustvarila v več kot treh desetletjih, pa tudi iz nove serije sitotiskov, ki je nastala prav v ateljeju za sitotisk v Mednarodnem grafičnem likovnem centru.

Nathalie Du Pasquier se je uveljavila z živimi, vpadljivimi grafikami in potiskanim tekstilom, z deli, ki so jih oblikovali eklektični vplivi na njeno ustvarjanje ter njena brezmejna domišljija in ljubezen do eksperimentiranja.

Od poznih osemdesetih let se Nathalie Du Pasquier osredotoča predvsem na slikarstvo. Ustvarila je obsežen opus, katerega velik del ni bil še nikoli razstavljen. Razstava Fair Game ni urejena kronološko, temveč išče intuitivnej formalne povezave med različnimi serijami. Izbrani elementi ali predmeti se znova in znova pojavljajo v različnih kompozicijskih postavitvah kot igralna karta, ki se ob vsakem mešanju znajde v drugi kombinaciji, zaradi česar ima vsakokrat drugačno moč in omejitve. Ta vizualni besednjak lahko v prečiščeni obliki vidimo v njeni novi seriji modulov v sitotisku, ki jih umetnica imenuje »navidezno pohištvo«).

Kustosinja razstave je Kate Sutton.


Nathalie Du Pasquier: Mensola Piena, 2011, olje na platnu.

MILTON GLASER, PLAKATI

23. 11. 2018–3. 3. 2019
 

Milton Glaser (1929, New York) je eden najpomembnejših grafičnih oblikovalcev na svetu. V petdesetletni karieri je oblikoval na stotine celostnih grafičnih podob, revije, časopise, knjige, ovitke LP-plošč, ter ustvaril na tisoče plakatov. V zgodovino oblikovanja se je zapisal z ikoničnim logotipom »I love NY«. Milton Glaser se je odločil, da mestu Ljubljana donira petintrideset avtorskih plakatov (nastalih med letoma 1966 in 2016), ki bodo po razstavi obogatili zbirko Mednarodnega grafičnega likovnega centra.

Posebna zahvala za razstavo gre Mirku Iliću, ki se mu je ideja za donacijo porodila leta 2017, ko je kot predavatelj in avtor razstave TOLERANCE gostoval na Festivalu strpnosti. Tega s podporo MOL vsako leto organizirata Mini teater in Judovski kulturni center.

Milton Glaser, Plakati, 2018.

PRAZNIČNI DELOVNI ČAS

MGLC in Ustvarjalni center Švicarija

Zaprto:  24., 25. in 31. december 2018 in 1. januar 2019. 

MUZEJSKA TRGOVINA V DECEMBRU

Trgovina originalnih idej

V prazničnih dneh vas vabimo v grafično obarvano Muzejsko trgovino MGLC, kjer smo v decembru za vas znižali grafike in publikacije založništva MGLC. Čaka vas do 30 % popusta.

Vabljeni tudi k obisku naše trgovine v Ustvarjalnem centru Švicarija, kjer najdete izvirna umetniška darila.