V okviru programa FORMA MGLC v aprilu in maju organiziramo štiri sobotna predavanja o uporabi novih medijev v kulturi. Spodaj prilagamo kratke opise predavanj - na vsa je bil in je vstop prost. Neposredni prenosi predavanj so na voljo v virtualni učilnici. 

Prvo predavanje - sobota, 11. april 2015 ob 10. uri v prostorih MGLC: 

Kako uspešno združiti nove medije in kulturo?

Na predavanju smo si s predavateljem Domnom Savičem skozi teorijo ogledali načine in možnosti komuniciranja s pomočjo novih medijev (družabna omrežja, blogi, elektronska sporočila), začrtali smernice za načrtovanje in izvedbo celovitega spletnega nastopa blagovne znamke v kulturi ter na praktičnih primerih pojasnili dobre prakse izoblikovanega in jasno zastavljenega spletnega nastopa s pomočjo novih medijev.

Vodja predavanja, komunikolog Domen Savič, ima z upravljanjem spletnega nastopa globalnih in lokalnih blagovnih znamk ter oblikovanjem komunikacijskih strategij deset let izkušenj.

Drugo predavanje - sobota, 25. april 2015 ob 10. uri v prostorih MGLC:

Nove ekonomije in opolnomočenje ustvarjalcev

Na predavanju smo s predavateljem Luko Piškoričem vpogledali v nove ekonomske koncepte, kot sta sodelo (coworking) in množično financiranje (crowdfunding). Ti temeljijo na souporabi in soustvarjanju, za uspeh ideje pa je po mnenju predavatelja poleg časa in denarja pomemben tudi socialni kapital. Skozi teorijo in primere dobrih praks smo pogledali v ozadje razvoja teh konceptov ter se osredotočili na priložnosti, ki jih ti prinašajo za ustvarjalne posameznike in skupnost.

Vodja predavanja Luka Piškorič je razvijalec in predavatelj novih ekonomskih modelov z dolgoletnimi izkušnjami na različnih poljih kreativnih industrij. Je soustanovtelj iniciativ Slovenia Coworking in Slovenia Crowdfunding ter kreativnega centra Poligon.

Tretje predavanje - sobota, 9. maj 2015 ob 10. uri v prostorih MGLC: 

Kako učinkovito uporabiti družbene medije v kulturi

Poudarek tokratnega predavanja so bili praktični primeri uporabe družbenih medijev na področju kulture, ki predstavlja neizmerno ustvarjalno polje, hkrati pa tudi polje, kjer so viri in sredstva redki, inovativne strategije trženja pa skoraj ne-prisotne. Predavatelj Marko Brumen je na podlagi svojih in tujih izkušenj predstavil anekdotične primere dobrih strategij načrtovanja in izvajanja z namenom ustvariti dobro izhodišče za razpravo z udeleženci. 

Vodja predavanja Marko Brumen je producent in zaljubljenec v festivale, ki se z družbeni mediji na področju kulture s precejšnjim navdušenjem in mešano vrečo rezultatov igra že celo desetletje.

Četrto predavanje - sobota, 16. maj 2015 ob 10. uri v prostorih MGLC: 

Komunikacijska strategija umetniškega dogodka

Na zadnjem od štirih predavanj smo se osredotočili na proces priprave in izvedbe komunikacijske strategije kulturnega ali umetniškega dogodka. Sistematično smo razdelali ključne temelje za komunikacijsko strategijo: kako oblikujemo komunikacijske cilje na podlagi poslovnih ciljev dogodka, katere ciljne javnosti nagovarjamo in zakaj, kako jih nagovorimo in kje jih poiščemo ter vključimo. Opredelili smo nabor komunikacijskih orodij, relevantnih za ciljne skupine, ki jih želimo v komunikacijo vključiti ter raziskali, kako ustvariti ali se povezati v mednarodne umetniške mreže.  

Vodja predavanja: mednarodno uveljavljena strokovnjakinja za komuniciranje Jadranka Jezeršek Turnes. 

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

Boris Jesih: Povezave

30. 11. 2017–11. 3. 2017

Boris Jesih (1943) se je umetniško uveljavil konec šestdesetih let v krogu ekspresivnih figuralikov. Pod vplivom poparta se je z geometrijskim preoblikovanjem vsakdanjih predmetov odzival na značilnosti duha časa in se kasneje usmeril predvsem v krajinarstvo. Kot grafik se odlikuje v tehnikah visokega in ploskega tiska, z vrhuncem v barvni litografiji. Kot nagrajenec 13. mednarodnega grafičnega bienala leta 1979 (posebna nagrada za mladega avtorja) je opozoril nase s serijo litografij, katerih nabor imamo v zbirki MGLC. Na pregledni razstavi so ob litografijah na ogled tudi risbe, slike in fotografije, s katerimi poudarjamo povezave v njegovem ustvarjalnem procesu in med njegovimi deli. 


Boris Jesih: Vrata (1983, barvna litografija).

 

 

PAZI, SVEŽA GRAFIKA! #10

Tanja Radež:

SREČNO NOVO LETO 2018

5. 12. 2017–8. 1. 2018

TAM-TAMova Ulična galerija na Vegovi (nasproti Glasbene matice)

Tanja Radež se pogosto znajde v samoizpraševanju o smislu oblikovanja nacionalne simbolike. Simbolni znaki narodne identitete so pogosto zgolj okraševanje, in ne več opora za ustvarjanje svetle prihodnosti. Simboli in barve pa vztrajajo skozi spreminjajočo se zgodovino, kajti človek očitno mora začrtati meje svojega bivanja in označevati suverenost skupine, ki ji pripada. 


Tanja Radeže: SREČNO NOVO LETO 2018.

 

Kopiranje

14. 12. 2017–4. 1. 2018

odprtje razstave
četrtek, 14. december, ob 17. uri, Ustvarjalni center Švicarija

Projekt Kopiranje v knjigi umetnika predstavlja 11 umetnikov, ki so vsak po svoje razvili in ustvarili svoj pogled na kopiranje in kopijo.

Umetniki: Kate Bingaman-Burt, Tate Foley, JULM (Jason Urban & Leslie Mutchler), Leah Mackin, Test Print (Amze Emmons), Garret Orr, Nez Pez, Nika Rupnik, Grace Synder, RL Tillman, Breanne Trammell
Kustos: Printeresting


Foto: Printeresting.

Iz ateljejev Švicarije

Marija Mojca Pungerčar: Predvideno je prehodno obdobje

14. 12. 2017–16. 2. 2018

odprtje:
četrtek, 14. december, ob 19. uri, Ustvarjalni center Švicarija
(1. nadstropje)
ob 18. uri vodstvo po razstavi z Marijo Mojco Pungerčar in kustosinjo Nino Jezo

Pri projektu Predvideno je prehodno obdobje umetnica Marija Mojca Pungerčar izhaja iz izbora fotografskih posnetkov, s katerimi je v daljšem časovnem obdobju dokumentirala zasebne dogodke, ki predstavljajo ali nakazujejo pomembne življenjske prelomnice. 


Marija Mojca Pungerčar: Predvideno je prehodno obdobje.