FORMA MGLC je temeljil na uporabi novih tehnologij, družbenih medijev in inovativnih pristopov v kulturnih ustanovah. Mladim, specializiranim za področje kulture, je program omogočil, da so svoj poklicni profil usmerili k specifičnim znanjem in da so se seznanili z uporabo novih medijev, hkrati pa pridobili znanja o vse bolj iskanih novih poklicnih profilih: koordinator spletne skupnosti in koordinator digitalnih vsebin. 
Program FORMA MGLC je bil namenjen mladim in ga je financiralo špansko ministrstvo za delo in socialno varnost.

V programu, ki je potekal od 23. marca 2015 do 23. junija 2015, so sodelovali mladi Španci različnih profilov. Ključni cilj programa je bil, da smo jim skozi uporabo novih pristopov, pri katerih se cenijo ustvarjalni talent, sposobnost prenosa znanj v prakso in inovativnost, omogočimo lažjo vključitev na trg dela. Naslednjo izvedbo programa načrtujemo v prvi polovici leta 2016. 

Program FORMA MGLC je bil razdeljen v več sklopov, ključno pa je bilo najti dobre prakse za vključitev novih profilov, povezanih z internetom in uporabo novih tehnologij v kulturnih ustanovah. V okviru projekta je bila vzpostavljena izobraževalna platforma in promocija samega projekta Forma MGLC skozi različne kanale. Zainteresirano javnost smo vabili na izobraževalna predavanja in simpoziji v okviru programa.

Vsebina programa FORMA MGLC:

Novi profesionalni profili: Udeleženci so se seznanili z delovnim okoljem muzeja ter načinom uporabe novih medijev v Mednarodnem grafičnem likvnem centru. Spoznali so, da se zaradi uporabe novih medijev spreminja tudi pozicija MGLC v globalni komunikaciji, prenosu informacij in razumevanju kulture.

Upravljalec spletne skupnosti: Udeleženci so podrobneje preučili pomen poklica upravljalec spletne skupnosti in raziskali dobre prakse v tujini. Teorijo, ki so se je v raziskovanju naučili, so skozi prakso prenesli v naše okolje. Ključni pomen je bil, da so udeleženci spoznali, kako učinkovito zgraditi spletno skupnost za različne javnosti.

Digitalizacija: Shranjevanje dokumentacije v muzejih se vse bolj spreminja in digitalizira – tudi z namenom, da lahko zadostimo vse bolj zahtevni spletni javnosti. Iskanje dobrih praks; spoznavanje potrebe o vpeljavi posebnega poklica za namen upravljanja z digitalnim arhivom, namenjenim za dolgotrajno rabo. Uvajanje dobrih praks digitalnega upravljanja v naše okolje.

Digitalni mediji v muzejih: Vpogled v pomen različnih digitalnih orodij (tablice na dotik, mobilne aplikacije in druga sodobna orodja), ki jih lahko uporabimo za pritegnitev obiskovalcev in kulturnih delavcev. Uporaba inovativnih pristopov; iskanje rešitev, kako bi lahko te pristope uporabili v MGLC.

Komunikacijska strategija na družabnih medijih: Vzpostavljanje okvirne komunikacijske strategije glede uporabe socialnih omrežij; iskanje odgovora na to, kako uspešno vpeljati digitalne medije v marketinško in komunikacijsko strategijo ustanove.

Analiza družabnih medijev: Muzeji imajo novo vlogo v globalni komunikaciji, razširitvi informacij in kulturnega razumevanja. Kako uspešno izmeriti vpliv socialnih medijev, je vprašanje, na katerega so udeleženci iskali odgovor.

Pozicioniranje kulturnih institucij, marketing: Osnove »brandinga« v kulturnih institucijah: spoznavanje o tem, da sistematično vzpostavljanje znamke pripelje do zaupanja obiskovalcev, ki jih k nadaljnji interakciji navezuje tudi čustvena navezanost. 

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

PAZI, SVEŽA GRAFIKA! #5

freštreš: ČŠŽ

4. 7.–8. 8. 2017

odprtje: torek, 4. julij, ob 17. uri
TAM-TAMova Ulična galerija na Vegovi (nasproti Glasbene matice)

Umetniški kolektiv freštreš je pripravil tri plakate, ki jih povezuje koncept evolucije razvoja stila videoiger v zadnjih štirih desetletjih. Vsak izmed njih raziskuje eno od treh značilnih obdobij oblikovanja naslovnic in »screenshotov« iger v tem časovnem intervalu. Prvi pokriva obdobje pixel-umetnosti osemdesetih in devetdesetih let 20. stoletja. Drugi prehaja v nerodno fazo »low poly« modelov devetdesetih let in se navdihuje pri takratni umetnosti anime. Tretji plakat raziskuje in karikira hiperrealistične tridimenzionalne renderje sodobnih konzol.

Projekt z naslovom ČŠŽ raziskuje estetske vrednote omenjenih obdobij in se poigrava z družbenim kontekstom oblikovanja in ilustracije ob prepoznavnem humorno-kritičnem freštreš pristopu.

freštres: Potujemo naprej.

32. grafični bienale: Kriterij rojstva

Vodstva po osrednji razstavi 32. grafičnega bienala: Kriterij rojstva

julij in avgust

Bienale TOP 10
Vodeni ogledi izbranih bienalskih del, koncerti, branje, delavnice tiskanja
Enourni vodeni ogledi izbranih del 32. grafičnega bienala: Kriterij rojstva.
Brezplačno z vstopnico bienala ali turistično kartico Urbana.

Koncerti, branje in delavnice tiskanja so brezplačni.

Julij
Torek, 18. julij

19.00–20.00: Bienale TOP 10 : vodstvo v slovenskem (vodi Gregor Dražil, umetnostni zgodovinar) in italijanskem jeziku (vodi Bojan Albahari), Ustvarjalni center Švicarija
Torek, 25. julij
19.00–20.00: Bienale TOP 10 : vodstvo v slovenskem (vodi Gregor Dražil, umetnostni zgodovinar) in nemškem jeziku (študentka umetnosti z Dunaja in prostovoljka 32. grafičnega bienala Katarina Šavora), Ustvarjalni center Švicarija

Avgust
Torek, 1. avgust

17.00–18.00: Bienale TOP 10. vodstvo v slovenskem in angleškem jeziku, MGLC
18.00–20.00: Zgodbe v travi: branje in pripovedovanje zgodb in poezije z delavnico tiskanja malih grafik, majic, vrečk in nalepk. Tema: voda. Ustvarjalni center Švicarija

Torek, 8. avgust
17.00–18.00: Bienale TOP 10: vodstvo v slovenskem in nemškem jeziku, MGLC
18.00–20.00: Zgodbe v travi: pripovedovanje zgodb in branje poezije z delavnico tiskanja malih grafik, majic, vrečk in nalepk. Tema: voda. Ustvarjalni center Švicarija

Torek, 15. avgust
17.00–18.00: Bienale TOP 10: vodstvo v slovenskem in italijanskem jeziku, MGLC
18.00–20.00: Zgodbe v travi: pripovedovanje zgodb in branje poezije z delavnico tiskanja malih grafik, majic, vrečk in nalepk. Tema: voda. Ustvarjalni center Švicarija

Torek, 22. avgust
17.00–18.00: Bienale TOP 10: vodstvo v slovenskem in angleškem jeziku, MGLC
18.00–20.00: Zgodbe v travi: pripovedovanje zgodb in branje poezije z delavnico tiskanja malih grafik, majic, vrečk in nalepk. Tema: voda. Ustvarjalni center Švicarija


Foto: Urška Boljkovac. Arhiv MGLC.


 

32. grafični bienale, Kriterij rojstva

Ta teden na bienalu

Novo:
Točka poezije 32. grafičnega bienala

Knjigarna in papirnica Konzorcij, julij–avgust

Knjižni otok, posvečen pesniku Juretu Deteli, predstavlja knjige, ki korespondirajo z njegovo mislijo in pogledom na umetnost. Izbor je pripravil Miklavž Komelj.

Torek, 18. julij

19.00–20.00: Bienale TOP 10: vodstvo v slovenskem (vodi umetnostni zgodovinar Gregor Dražil) in italijanskem jeziku (kulturolog, prevajalec in stripar Bojan Albahari), Ustvarjalni center Švicarija
20.00–21.00: Poletje v MGLC: koncert: Teo Collori in Metod Banko, uglasbena poezija, MGLC

Maria Bonomi: Za vedno grafika
Javni vodstvi po razstavi
sobota, 22. julij, ob 16. 30 uri, v angleškem jeziku
nedelja, 23. julij, ob 16.30 uri, v slovenskem jeziku