FORMA MGLC je temeljil na uporabi novih tehnologij, družbenih medijev in inovativnih pristopov v kulturnih ustanovah. Mladim, specializiranim za področje kulture, je program omogočil, da so svoj poklicni profil usmerili k specifičnim znanjem in da so se seznanili z uporabo novih medijev, hkrati pa pridobili znanja o vse bolj iskanih novih poklicnih profilih: koordinator spletne skupnosti in koordinator digitalnih vsebin. 
Program FORMA MGLC je bil namenjen mladim in ga je financiralo špansko ministrstvo za delo in socialno varnost.

V programu, ki je potekal od 23. marca 2015 do 23. junija 2015, so sodelovali mladi Španci različnih profilov. Ključni cilj programa je bil, da smo jim skozi uporabo novih pristopov, pri katerih se cenijo ustvarjalni talent, sposobnost prenosa znanj v prakso in inovativnost, omogočimo lažjo vključitev na trg dela. Naslednjo izvedbo programa načrtujemo v prvi polovici leta 2016. 

Program FORMA MGLC je bil razdeljen v več sklopov, ključno pa je bilo najti dobre prakse za vključitev novih profilov, povezanih z internetom in uporabo novih tehnologij v kulturnih ustanovah. V okviru projekta je bila vzpostavljena izobraževalna platforma in promocija samega projekta Forma MGLC skozi različne kanale. Zainteresirano javnost smo vabili na izobraževalna predavanja in simpoziji v okviru programa.

Vsebina programa FORMA MGLC:

Novi profesionalni profili: Udeleženci so se seznanili z delovnim okoljem muzeja ter načinom uporabe novih medijev v Mednarodnem grafičnem likvnem centru. Spoznali so, da se zaradi uporabe novih medijev spreminja tudi pozicija MGLC v globalni komunikaciji, prenosu informacij in razumevanju kulture.

Upravljalec spletne skupnosti: Udeleženci so podrobneje preučili pomen poklica upravljalec spletne skupnosti in raziskali dobre prakse v tujini. Teorijo, ki so se je v raziskovanju naučili, so skozi prakso prenesli v naše okolje. Ključni pomen je bil, da so udeleženci spoznali, kako učinkovito zgraditi spletno skupnost za različne javnosti.

Digitalizacija: Shranjevanje dokumentacije v muzejih se vse bolj spreminja in digitalizira – tudi z namenom, da lahko zadostimo vse bolj zahtevni spletni javnosti. Iskanje dobrih praks; spoznavanje potrebe o vpeljavi posebnega poklica za namen upravljanja z digitalnim arhivom, namenjenim za dolgotrajno rabo. Uvajanje dobrih praks digitalnega upravljanja v naše okolje.

Digitalni mediji v muzejih: Vpogled v pomen različnih digitalnih orodij (tablice na dotik, mobilne aplikacije in druga sodobna orodja), ki jih lahko uporabimo za pritegnitev obiskovalcev in kulturnih delavcev. Uporaba inovativnih pristopov; iskanje rešitev, kako bi lahko te pristope uporabili v MGLC.

Komunikacijska strategija na družabnih medijih: Vzpostavljanje okvirne komunikacijske strategije glede uporabe socialnih omrežij; iskanje odgovora na to, kako uspešno vpeljati digitalne medije v marketinško in komunikacijsko strategijo ustanove.

Analiza družabnih medijev: Muzeji imajo novo vlogo v globalni komunikaciji, razširitvi informacij in kulturnega razumevanja. Kako uspešno izmeriti vpliv socialnih medijev, je vprašanje, na katerega so udeleženci iskali odgovor.

Pozicioniranje kulturnih institucij, marketing: Osnove »brandinga« v kulturnih institucijah: spoznavanje o tem, da sistematično vzpostavljanje znamke pripelje do zaupanja obiskovalcev, ki jih k nadaljnji interakciji navezuje tudi čustvena navezanost. 

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

Švicarija – »umetniško gnezdo« Ljubljane

Ob Dnevih evropske kulturne dediščine 2017 vabimo v park Tivoli v Ustvarjalni center Švicarija na predavanje o zgodovini te historične stavbe in vodeni ogled 32. grafičnega bienala: Kriterij rojstva.

sobota, 30. september, 11.00–13.00, Ustvarjalni center Švicarija, vstop prost

Zgodovino Švicarije bosta predstavili Tatjana Adamič
in Aleksandra Renčelj Škedelj, konservatorki ljubljanske enote Zavoda za varstvo kulturne dediščine Slovenije (ZVKDS), ki je tudi aktivno sodelovala pri prenovi stavbe.

Predavanju bo sledil vodeni ogled osrednje razstave 32. grafičnega bienala: Kriterij rojstva v družbi umetnostnega zgodovinarja Gregorja Dražila.

V času predavanje in vodstva deluje otroški kotiček Palček Bienalček, prostor za animacije, varovanje in delavniške aktivnosti za otroke. Brezplačno.


Foto: Urška Boljkovac. Arhiv MGLC.

FESTIVAL SONICA – SONICA V PARKU
30. september, od 17. ure naprej
Ustvarjalni center Švicarija, Park Tivoli

SONICA se na zadnji festivalski dan seli v park. Na dvorišču Ustvarjalnega centra Švicarija bo popoldne potekala glasbeno-programerska delavnica
GranuRise, ki ji bo sledil jam session in nastop improvizacijske noise skupine Kikimore. Pod večer bomo festival zaključili s koncertom Jana Jelineka, z uvodom Battle-ax na violi in elektroniki.

Program
17:00 Andrej Kobal: GranuRise
Delavnica in jam session, Dvorišče pred Ustvarjalnim centrom Švicarija
19:00 Kikimore
Koncert, Dvorišče pred Ustvarjalnim centrom Švicarija
21:00 Battle-ax, Jan Jelinek
Koncert, Ustvarjalni center Švicarija

Vstopnice za večerni koncert:
z rezervacijo na naslov mota.museum@gmail.com (Jelinek):
7 eur
Vstopnina na vratih: 10 eur

32. grafični bienale: Kriterij rojstva

Ujetost v zaznavi?
Javno vodstvo po osrednji razstavi 32. grafičnega bienala: Kriterij rojstva, vodi Hana Ostan Ožbolt
torek, 26. september, ob 17. uri, začetek vodstva v MGLC

V iskanju odgovora na vprašanje, kako lahko k umetnosti pristopimo drugače, je letošnji 32. grafični bienale vpeljal določene novosti: razstavo brez osrednje figure kuratorja, proces izbire sodelujočih umetnikov so prevzeli umetniki sami, namesto koncepta pa so prejeli pesem Jureta Detele Kriterij rojstva, ki je spodbudila njihov odziv.

Hana Ostan Ožbolt bo na vodstvu predstavila svoj pogled na letošnji 32. grafični bienale in izpostavila tiste umetniške projekte, ki so pritegnili njeno pozornost.

Hana Ostan Ožbolt je diplomirana komparativistka in nemcistka, ki trenutno zaključuje magistrski študij na oddelku za umetnostno zgodovino. Bila je del 15. generacije šole za kustose in kritike sodobne umetnosti, med Ljubljano in Berlinom pa je v zadnjih letih opravljala številne prakse oziroma zaposlitve v polju sodobne umetnosti, o njej občasno tudi piše.

 

V času vodstva deluje otroški kotiček Palček Bienalček, prostor za animacije, varovanje in delavniške aktivnosti za otroke. Brezplačno.


Foto: Urška Boljkovac. Arhiv MGLC.

32. grafični bienale: Kriterij rojstva

Ta teden na bienalu

Projekcija filma
Kenji Mizoguči: Legenda o Ugetsu (1953)
sreda, 20. september, ob 20. uri
Slovenska Kinoteka (Miklošičeva 28)

Delavnica za mlade 14+ 
Eksperimentalni animirani film 
četrtek, 21. september, 16.30–19.30, Ustvarjalni center Švicarija

Maria Bonomi, Za vedno grafika
(Galerija Jakopič)
Javni vodstvi po razstavi
sobota, 23. september, ob 16. 30 uri,
v angleškem jeziku
nedelja, 24. september, ob 16.30 uri,
v slovenskem jeziku

Gostovanje 32. grafičnega bienala v Pragi
sobota, 23. september
Gostujemo na ljubljanski predstavitvi arhitekta Jožefa Plečnika v češkem glavnem mestu.


Kenji MizogučiLegenda o Ugetsu (1953).