Postanite PRIJATELJ BIENALA

PRIJATELJ BIENALA leta 2018 prejme naštete ugodnosti:

• Prost vstop na vse razstave.
• Brezplačna strokovna ekskurzija v središče Slovenije, na poti se bomo ustavili še v Muzeju premoderne umetnosti. Ideja za koncept muzeja se je porodila leta 1998, ko je eminentna galerija v Ljubljani avtorju Oliverju Marčeti vrnila dela z utemeljitvijo, da so premoderna. V družbi idejnega vodje muzeja si bomo ogledali aktualno razstavo in stalno razstavo protagonistov premodernega gibanja. Pot bomo nadaljevali v geometrično središče Slovenije – Vače, si ogledali repliko znamenite vaške situle in druge arheološke najdbe iz obdobja 5. in 6. st. pr. n. št. Potovanje bomo zaključili na gradu Bogenšperk, kjer je živel in ustvarjal Janez Vajkard Valvasor. Pri zasnovi svojega velikopoteznega založniškega programa se je zgledoval po nemškem topografskem (krajepisnem) slikarstvu. Ker v njegovem času na Kranjskem ni bilo tiskarskega podjetja, ki bi moglo pripraviti slikovno gradivo za njegova načrtovana topografska dela, je kar sam ustanovil grafično delavnico, bakroreznico in tiskarno za bakroreze: »Bil sem tudi – ne da bi se hvalil – prvi, ki je vpeljal v to preslavno vojvodino Kranjsko bakrotisk. Da, tukaj na Bogenšperku sem 1678. leta sam napravil tako delavnico in pri sebi v gradu vzdrževal nekaj let bakrorezce in tiskarje.« (Slava vojvodine Kranjske, 11. zvezek, str. 620.
• Ogled grafičnega ateljeja izbranega umetnika.
Tokrat nas je k sebi povabila Zora Stančič. Če Zoro Stančič vprašate, ali je vizualna ali grafična umetnica, vam bo odgovorila, da je vizualna. »Moje delo nastaja v različnih medijih, zato pravim, da sem vizualna umetnica. Kljub temu pa lahko rečem, da se mi zdi grafika najbolj vznemirljiva.« Njena dela so v stalnih zbirkah v Moderni galeriji v Ljubljani, Albertini na Dunaju, v Fonds National d’Art Contemporain v Parizu in v The Jane Voorhees Zimmerli Art Museum v New Brunswicku v New Jerseyju, ZDA. Deluje tudi na drugih področjih, kot so arhitektura, oblikovanje in film.
• Prednovoletna delavnica izdelovanja unikatnih novoletnih čestitk, ki jo vodi Admir Ganić, tiskarski mojster.
• Novoletna čestitka – mala grafika povabljenega umetnika.
• 30-odstotni popust pri nakupu vseh publikacij MGLC.
• 15-odstotni popust pri udeležbi na delavnicah in tečajih.
• 15-odstotni popust pri nakupu umetniških grafik.
• Če pridobite novega člana, prejmete grafiko iz naših ateljejev.
• Podaljšanje članstva vam prinese 10-odstotni popust.
• Darilo ob vpisu.
• 12-mesečna članarina: 25 €.
• 12-mesečna članarina za starejše od 60 let, mlajše od 14 let, dijake in študente: 15 €.

Klubu prijatelj bienala Mednarodnega grafičnega likovnega centra se pridružite tako, da izpolnite pristopno izjavo in ob predložitvi osebne izkaznice in dijaške/študentske izkaznice plačate članarino pri blagajni galerije v MGLC. Izkaznico prejmete na dom najkasneje v 14 dneh po včlanitvi ali jo prevzamete ob prvem obisku pri blagajni galerije v MGLC. Članska izkaznica velja eno leto od dneva včlanitve.

Prijavnica za Klub prijatelj bienala

 

 

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

Od bienala do bienala

28.–30. november
MGLC in Ustvarjalni center Švicarija

Predstavitev knjig
Nočna pevka (izbor del argentinske pesnice Alejandre Pizarnik (1936–1972)
Jure Detela, Izbrane pesmi (1951–1992) 
sreda, 28. november, ob 18. uri
MGLC

Simpozij
Iracionalnost bienala
četrtek, 29. november, 10:00–17.00
Ustvarjalni center Švicarija

Odprtje razstave
Nathalie du Pasquier: Fair Game
kustosinja Kate Sutton
petek, 30. november, ob 13. uri
MGLC

Trodnevni dogodek z naslovom Od bienala do bienala je odložen premislek o lanskem 32. mednarodnem grafičnem bienalu: Kriterij rojstva. Sestavljajo ga predstavitev knjige Alejandre Pizarnik Nočna pevka, mednarodni simpozij Iracionalnost bienala, ki odpira vprašanje bienalske strukture in kritike le-te ter samostojna razstava Nathalie Du Pasquier z naslovom Fair Game. Predstavitev knjige, simpozij in razstava kot različni mediji percepcije vabijo k razmisleku o fenomenu bienala.


Foto: Urška Boljkovac. Arhiv MGLC.

Milton Glaser, Plakati

NAPOVEDUJEMO

23. 11. 2018–3. 3. 2019
odprtje:
petek, 23. november, ob 13. uri

Avtorja in njegove plakate bo predstavila poznavalka vizualnih komunikacij dr. Petra Černe Oven.

Milton Glaser (1929, New York) je eden najpomembnejših grafičnih oblikovalcev na svetu. V petdesetletni karieri je oblikoval na stotine celostnih grafičnih podob, revije, časopise, knjige, ovitke LP-plošč, ter ustvaril na tisoče plakatov. V zgodovino oblikovanja se je zapisal z ikoničnim logotipom »I love NY«. Milton Glaser se je odločil, da mestu Ljubljana donira petintrideset avtorskih plakatov (nastalih med letoma 1966 in 2016), ki bodo po razstavi obogatili zbirko Mednarodnega grafičnega likovnega centra.

Posebna zahvala za razstavo gre Mirku Iliću, ki se mu je ideja za donacijo porodila leta 2017, ko je kot predavatelj in avtor razstave TOLERANCE gostoval na Festivalu strpnosti. Tega s podporo MOL vsako leto organizirata Mini teater in Judovski kulturni center.


Milton Glaser, Plakati, 2018.

 

Nathalie Du Pasquier, Fair Game

NAPOVEDUJEMO

3O. 11. 2018–3. 3. 2019
odprtje:
petek, 30. november, ob 13. uri

Odprtje razstave bo spremljalo vodstvo umetnice Nathalie Du Pasquier in kustosinje razstave Kate Sutton.

Kompozicije Nathalie Du Pasquier transformirajo prostore Mednarodnega grafičnega likovnega centra v niz mikrookolij, ki obiskovalce posrkajo vase. Umetnica v njih uporabi motive s svojih slik, grafik, risb in muralov, ki jih je ustvarila v več kot treh desetletjih, pa tudi iz nove serije sitotiskov, ki je nastala prav v ateljeju za sitotisk v Mednarodnem grafičnem likovnem centru.

Nathalie Du Pasquier se je uveljavila z živimi, vpadljivimi grafikami in potiskanim tekstilom, z deli, ki so jih oblikovali eklektični vplivi na njeno ustvarjanje ter njena brezmejna domišljija in ljubezen do eksperimentiranja.

Od poznih osemdesetih let se Nathalie Du Pasquier osredotoča predvsem na slikarstvo. Ustvarila je obsežen opus, katerega velik del ni bil še nikoli razstavljen. Razstava Fair Game ni urejena kronološko, temveč išče intuitivnejše formalne povezave med različnimi serijami. Izbrani elementi ali predmeti se znova in znova pojavljajo v različnih kompozicijskih postavitvah kot igralna karta, ki se ob vsakem mešanju znajde v drugi kombinaciji, zaradi česar ima vsakokrat drugačno moč in omejitve. Ta vizualni besednjak lahko v prečiščeni obliki vidimo v njeni novi seriji modulov v sitotisku (umetnica jih imenuje »navidezno pohištvo«), ki jo je ustvarila v našem grafičnem ateljeju za sitotisk.

Kustosinja razstave je Kate Sutton.


Nathalie Du Pasquier: Mensola Piena, 2011, olje na platnu.