Kiparsko-grafični tečaj: Grafika v glini, vodi kipar Veljko Zejak

september–začetek december 2018, Ustvarjalni center Švicarija

Grafika v glini je hibridna tehnika, ki jo je kipar Veljko Zejak iznašel leta 2001 in združuje inovativne pristope grafike, keramike in kiparstva. Udeleženci spoznajo proces dela in izdelajo lastno keramično grafiko. Tečaj sestavljajo trije moduli, vsak modul obsega štiri srečanja po tri ure:
1. modul: Spoznavanje osnov grafike in keramike.
2. modul: Izvedba odtisa na tridimenzionalnem objektu.
3. modul: Prenos risbe v digitalno formo in vektorsko sliko ter uporaba laserskega graverja (v sodelovanju z RogLabom).

Vodi: Veljko Zejak, kipar in uporabnik ateljeja v Ustvarjalnem centru Švicarija

Veljko Zejak (1980) je leta 2005 diplomiral iz kiparstva in tri leta kasneje opravil podiplomski študij na Fakulteti za likovne umetnosti v Beogradu. Njegovo ustvarjanje sega na področje različnih medijev, kot so video, zvok, grafika in kiparstvo, in je pobudnik in avtor več umetniških in socialno angažiranih projektov in delavnic.

Tečaj traja 36 ur in poteka enkrat na teden ob ponedeljkih, 17.00–20.00, z začetkom 24. septembra in predvidenim zaključkom v začetku decembra 2018. Prvo srečanje bo izjemoma trajalo štiri ure.

Sprejmemo največ 8 udeležencev.

Prijave zbiramo do petka, 21. septembra.

Prijave na lili.sturm@mglc-lj.si.
Ob prijavi morajo kandidati poslati tudi deset linijskih skic (narejenih z navadnim ali kemičnim svinčnikom), ki bodo služile za osnovo reliefu. Skice lahko pošljejo tudi po navadni pošti na: MGLC, Lili Šturm, Grad Tivoli, Pod turnom 3, 1000 Ljubljana

Kotizacija za tečaj: 180 eur
Kotizacija vključuje davek na dodano vrednost. Osnovne materialne potrebščine so vštete.

Podatki za plačilo:

Prejemnik: Mednarodni grafični likovni center, Grad Tivoli, Pod turnom 3, 1000 Ljubljana
Banka: Banka Slovenije, Slovenska cesta 35, Ljubljana

TR račun: 01261-6030356044 (Kiparsko-grafični tečaj Grafika v glini)
IBAN: SI56 0126 1603 0356 044
BIC: BSLJSI2X

Prijava je potrjena z izpolnitvijo prijavnice in plačilom kotizacije do začetka tečaja.
Če ne bo dovolj prijav, se tečaj ne organizira. Če tečajnik do konca koledarskega leta priloži dokazilo, da zaradi bolezni ali višje sile ne zmore več obiskovati tečaja, mu MGLC povrne 30 % vplačane kotizacije. Včlanjeni v KLUB PRIJATELJEV BIENALA imajo ob vpisu 15-odsotni popust na kotizacijo. Klik za več o ugodnostih kluba in pristopni izjavi.

Dodatne informacije: Lili Šturm, tel. 01 2413 818, lili.sturm@mglc-lj.si, ww.mglc-lj.si

Prijavnica za tečaj

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

Napovedujemo novo razstavo

Nataša Berk: 1. neomejena razstava

2. 4.–19. 5. 2019

odprtje:
torek, 2. april, ob 19. uri
Švicarija

Razstava je del celoletnega programa Švicarije z motom skupnost, umetnost in narava, ki se v letu 2019 osredotoča na analizo stanja neodvisnega novinarstva ter na pravico javnosti do obveščenosti. Sodelujoči avtorji preizprašujejo kredibilnost podob in njihovih pomenov v času prenasičenosti z vizualnimi impulzi in analizirajo dvoumnost medijskih sporočil na svetovnem spletu.

Prostorska intervencija Nataše Berk in skupine umetnikov v Švicariji prikazuje njihovo raznovrstno vizualno produkcijo, ki se običajno pojavlja v virtualnem prostoru svetovnega spleta in na družbenih omrežjih. Tokrat pa se seli v fizični prostor. Skupaj raziskujejo fenomenologijo podobe v javnosti in njen vpliv na dojemanje stvarnosti ter na ironičen način naslavljajo normative reklamne industrije, tendencioznost množičnih medijev, voajerizem in družbene konvencije posameznikove pojavnosti. V sklopu razstave so tako predstavljena dela, ki se posvečajo razmisleku o naravi podobe v vsakdanjem življenju. Fotografije, videi, objekti in kolaži odpirajo vprašanja razumevanja vizualne kulture v obdobju, ko je javni prostor nasičen z vsebinami in podobami, ter vprašanja o manipulativnosti podobe in ambivalentnosti njenih pomenov.

Kustos: Miha Colner


Foto: Nataša Berk.

PRVO VODSTVO PO RAZSTAVI

DANES

Fotografske podobe in materialnost: japonska grafika v sedemdesetih letih in Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja

torek, 26. marec, ob 17. uri
v slovenskem jeziku in ob 17.30
v angleškem jeziku

Vstopnina za razstavo, vodstvo je brezplačno
Vodi muzejski informator Gregor Dražil.

Prijazno vabljeni!

ODPRTJE RAZSTAVE

Fotografske podobe in materialnost: japonska grafika v sedemdesetih letih in 
Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja

odprtje
petek, 22. marec, ob 18. uri

22. 3.–19. 5. 2019

Razstava je sestavljena iz dveh delov, prvi z naslovom Fotografske podobe in materialnost: japonska grafika v sedemdesetih letih je posvečen japonski grafiki sedemdesetih let in je nastal v organizaciji Japonske fundacije, drugi, dokumentarni, pa je naslovljen Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja in ga je pripravil Mednarodni grafični likovni center.

Potujoča razstava Fotografske podobe in materialnost z izborom najreprezentativnejših avtorjev predstavlja smernice v japonski grafiki sedemdesetih let prejšnjega stoletja, ko je bilo zlato obdobje grafičnega medija na Japonskem. Kustos razstave Kyoji Takizawa je izbral atraktivne avtorje, ki so bili večkrat nagrajeni v mednarodnem prostoru in tvorijo jedro modernistične in avantgardne scene sedemdesetih let.

Dokumentarna razstava Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja pa osvetljuje enega od mnogih družbeno-umetnostnih poglavij, povezanih z zgodovino ljubljanskega grafičnega bienala. Z izborom likovnega, arhivskega, fotografskega in drugega gradiva poskuša prikazati komunikacijo med geografsko in politično oddaljenima državama v sklopu ambiciozne mednarodne likovne prireditve, kot je Grafični bienale Ljubljana. Avtorja razstave sta Nevenka Šivavec in Gregor Dražil.

Razstavo v maju spremlja istoimenski mednarodni simpozij.

Oblikovanje razstave: Ivian Kan Mujezinović in Mina Fina.


Tetsuya Noda: Dnevnik, 11. september '68 (lesorez in sitotisk).