Nadaljevanje grafične delavnice ob razstavi Antoni Tàpies, Grafika 1959–1987:
»Antoni Tàpies: Vsakdanje stvari se spreminjajo v umetnost« – II. del

 

Uspešna grafična delavnica spoznavanja Tàpiesovih grafičnih tehnik v marcu je ponudila odličen vpogled v srž avtorjeve ustvarjalnosti. Zato v aprilu in maju nadaljujemo z drugo eksperimentalno delavnico Tàpiesovih grafičnih tehnik, ki poteka štiri sobote: 16. aprila (16.00–20.00), 23. aprila (11.00–18.00), 30. aprila (11.00–18.00) in 7. maja (11.00–18.00).

Delavnico vodi španski umetnik Damiàn Vega Velasco.

Tudi druga delavnica temelji na uporabi tehnike karborund, ki jo je Tàpies pogosto uporabljal v svojih grafičnih delih. Tokrat bo proces dela na delavnici potekal na raziskovanju različnih materij, načinov tiska ter kombinacij tehnike karborund s tehnikami kolagrafije, reliefa in drugimi eksperimentalnimi grafičnimi postopki.

Mentor delavnice
Damiàn Vega Velasco je španski umetnik, ki je študij grafičnih tehnik zaključil na Šoli umetnosti v Oviedu (Escuela de Arte de Oviedo). V letu 2015 je za svoje kreativno delo in raziskovanje tradicionalnih grafičnih tehnik v povezavi z novimi tehnologijami prejel nagrado Art Nalón. Živi in deluje tudi v Sloveniji; aprila 2016 razstavlja v ljubljanski Galeriji UAUU.

*

Delavnica poteka v angleškem jeziku.

Namenjena je ljubiteljem in začetnikom, prednost pri prijavi imajo udeleženci prve delavnice.
Predhodno znanje na področju grafike ni potrebno.

Kotizacija za delavnico: 100 eur, 80 eur (za: udeležence prve delavnice v marcu, člane Kluba prijatelj bienala, študente in brezposelne osebe)

Vključuje davek na dodano vrednost. Osnovne materialne potrebščine so vštete.

Podatki za plačilo

Prejemnik: Mednarodni grafični likovni center, Grad Tivoli, Pod turnom 3, 1000 Ljubljana
Banka: Banka Slovenije, Slovenska cesta 35, Ljubljana

TR račun: 01261-6030356044 (Delavnica Tapies)
IBAN: SI56 0126 1603 0356 044
BIC: BSLJSI2X

Udeležba na delavnici je omejena, prijave do zapolnitve mest oziroma do 14. aprila na info@mglc-lj.si (Luka Novak Kogoj).

Prijava je potrjena s plačilom kotizacije.
 

PRIJAVNICA

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

Boris Jesih: Povezave

30. 11. 2017–11. 3. 2017

Boris Jesih (1943) se je umetniško uveljavil konec šestdesetih let v krogu ekspresivnih figuralikov. Pod vplivom poparta se je z geometrijskim preoblikovanjem vsakdanjih predmetov odzival na značilnosti duha časa in se kasneje usmeril predvsem v krajinarstvo. Kot grafik se odlikuje v tehnikah visokega in ploskega tiska, z vrhuncem v barvni litografiji. Kot nagrajenec 13. mednarodnega grafičnega bienala leta 1979 (posebna nagrada za mladega avtorja) je opozoril nase s serijo litografij, katerih nabor imamo v zbirki MGLC. Na pregledni razstavi so ob litografijah na ogled tudi risbe, slike in fotografije, s katerimi poudarjamo povezave v njegovem ustvarjalnem procesu in med njegovimi deli. 


Boris Jesih: Vrata (1983, barvna litografija).

 

 

PAZI, SVEŽA GRAFIKA! #10

Tanja Radež:

SREČNO NOVO LETO 2018

5. 12. 2017–8. 1. 2018

TAM-TAMova Ulična galerija na Vegovi (nasproti Glasbene matice)

Tanja Radež se pogosto znajde v samoizpraševanju o smislu oblikovanja nacionalne simbolike. Simbolni znaki narodne identitete so pogosto zgolj okraševanje, in ne več opora za ustvarjanje svetle prihodnosti. Simboli in barve pa vztrajajo skozi spreminjajočo se zgodovino, kajti človek očitno mora začrtati meje svojega bivanja in označevati suverenost skupine, ki ji pripada. 


Tanja Radeže: SREČNO NOVO LETO 2018.

 

Kopiranje

14. 12. 2017–4. 1. 2018

odprtje razstave
četrtek, 14. december, ob 17. uri, Ustvarjalni center Švicarija

Projekt Kopiranje v knjigi umetnika predstavlja 11 umetnikov, ki so vsak po svoje razvili in ustvarili svoj pogled na kopiranje in kopijo.

Umetniki: Kate Bingaman-Burt, Tate Foley, JULM (Jason Urban & Leslie Mutchler), Leah Mackin, Test Print (Amze Emmons), Garret Orr, Nez Pez, Nika Rupnik, Grace Synder, RL Tillman, Breanne Trammell
Kustos: Printeresting


Foto: Printeresting.

Iz ateljejev Švicarije

Marija Mojca Pungerčar: Predvideno je prehodno obdobje

14. 12. 2017–16. 2. 2018

odprtje:
četrtek, 14. december, ob 19. uri, Ustvarjalni center Švicarija
(1. nadstropje)
ob 18. uri vodstvo po razstavi z Marijo Mojco Pungerčar in kustosinjo Nino Jezo

Pri projektu Predvideno je prehodno obdobje umetnica Marija Mojca Pungerčar izhaja iz izbora fotografskih posnetkov, s katerimi je v daljšem časovnem obdobju dokumentirala zasebne dogodke, ki predstavljajo ali nakazujejo pomembne življenjske prelomnice. 


Marija Mojca Pungerčar: Predvideno je prehodno obdobje.