TEČAJ GRAFIČNIH TEHNIK GLOBOKEGA TISKA:
Akvatinta, Jedkanica, Vernis-mou, Mezotinta

 

Tečaj grafičnih tehnik globokega tiska traja 50 polnih ur in poteka enkrat tedensko ob sredah od 14. novembra 2018 do marca 2019 od 17.00 do 20.00 v Grafičnem ateljeju MGLC. Obsega seznanitev z grafičnimi tehnikami globokega tiska: akvatinta, jedkanica, vernis-mou, mezotinta in suha igla; ter poskuse kombinacij tehnik. Tečaje vodijo uveljavljeni likovni in mentorji mag. Mojca Zlokarnik, mag. Svetlana Jakimovska Rodić in mag. Boge Dimovski.

Uvodno srečanje: Uvod v umetniško grafiko in tehnike
Datum: torek, 6. 11., od 17.00 do 19.00 (Knjižnica MGLC, podstrešje)
Vodi: akad. slikarka grafičarka mag. Mojca Zlokarnik

PROGRAM TEČAJA

Akvatinta, jedkanica/sedem srečanj, začetek  14. novembra
Datumi: 14. 11., 21. 11., 28. 11., 5. 12., 12. 12., 19. 12., 9. 1.., od 17.00 do 20.00
Vodi: akad. slikarka grafičarka mag. Svetlana Jakimovska Rodić

Vernis-mou/pet srečanj, začetek 16. januarja
Datumi: 16. 1., 23.1., 30. 1., 6. 2., 13. 2., od 17.00 do 20.00
Vodi: akad. slikarka grafičarka mag. Mojca Zlokarnik

Mezotinta in suha igla (kombinacija)/pet srečanj, začetek 20. februarja
Datumi: 20. 2., 27. 2., 6. 3., 13. 3., 20. 3., od 17.00 do 20.00
Vodi: akad. slikar grafik in muzejski svetnik mag. Boge Dimovskinn

Podrobna predstavitev tečaja

Prijavnica za tečaj

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

Napovedujemo novo razstavo

Nataša Berk: 1. neomejena razstava

2. 4.–19. 5. 2019

odprtje:
torek, 2. april, ob 19. uri
Švicarija

Razstava je del celoletnega programa Švicarije z motom skupnost, umetnost in narava, ki se v letu 2019 osredotoča na analizo stanja neodvisnega novinarstva ter na pravico javnosti do obveščenosti. Sodelujoči avtorji preizprašujejo kredibilnost podob in njihovih pomenov v času prenasičenosti z vizualnimi impulzi in analizirajo dvoumnost medijskih sporočil na svetovnem spletu.

Prostorska intervencija Nataše Berk in skupine umetnikov v Švicariji prikazuje njihovo raznovrstno vizualno produkcijo, ki se običajno pojavlja v virtualnem prostoru svetovnega spleta in na družbenih omrežjih. Tokrat pa se seli v fizični prostor. Skupaj raziskujejo fenomenologijo podobe v javnosti in njen vpliv na dojemanje stvarnosti ter na ironičen način naslavljajo normative reklamne industrije, tendencioznost množičnih medijev, voajerizem in družbene konvencije posameznikove pojavnosti. V sklopu razstave so tako predstavljena dela, ki se posvečajo razmisleku o naravi podobe v vsakdanjem življenju. Fotografije, videi, objekti in kolaži odpirajo vprašanja razumevanja vizualne kulture v obdobju, ko je javni prostor nasičen z vsebinami in podobami, ter vprašanja o manipulativnosti podobe in ambivalentnosti njenih pomenov.

Kustos: Miha Colner


Foto: Nataša Berk.

PRVO VODSTVO PO RAZSTAVI

DANES

Fotografske podobe in materialnost: japonska grafika v sedemdesetih letih in Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja

torek, 26. marec, ob 17. uri
v slovenskem jeziku in ob 17.30
v angleškem jeziku

Vstopnina za razstavo, vodstvo je brezplačno
Vodi muzejski informator Gregor Dražil.

Prijazno vabljeni!

ODPRTJE RAZSTAVE

Fotografske podobe in materialnost: japonska grafika v sedemdesetih letih in 
Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja

odprtje
petek, 22. marec, ob 18. uri

22. 3.–19. 5. 2019

Razstava je sestavljena iz dveh delov, prvi z naslovom Fotografske podobe in materialnost: japonska grafika v sedemdesetih letih je posvečen japonski grafiki sedemdesetih let in je nastal v organizaciji Japonske fundacije, drugi, dokumentarni, pa je naslovljen Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja in ga je pripravil Mednarodni grafični likovni center.

Potujoča razstava Fotografske podobe in materialnost z izborom najreprezentativnejših avtorjev predstavlja smernice v japonski grafiki sedemdesetih let prejšnjega stoletja, ko je bilo zlato obdobje grafičnega medija na Japonskem. Kustos razstave Kyoji Takizawa je izbral atraktivne avtorje, ki so bili večkrat nagrajeni v mednarodnem prostoru in tvorijo jedro modernistične in avantgardne scene sedemdesetih let.

Dokumentarna razstava Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja pa osvetljuje enega od mnogih družbeno-umetnostnih poglavij, povezanih z zgodovino ljubljanskega grafičnega bienala. Z izborom likovnega, arhivskega, fotografskega in drugega gradiva poskuša prikazati komunikacijo med geografsko in politično oddaljenima državama v sklopu ambiciozne mednarodne likovne prireditve, kot je Grafični bienale Ljubljana. Avtorja razstave sta Nevenka Šivavec in Gregor Dražil.

Razstavo v maju spremlja istoimenski mednarodni simpozij.

Oblikovanje razstave: Ivian Kan Mujezinović in Mina Fina.


Tetsuya Noda: Dnevnik, 11. september '68 (lesorez in sitotisk).