Pogovori z umetniki 32. grafičnega bienala

V pogovorih se predstavljajo nekateri od umetnikov, ki sodelujejo na 32. grafičnem bienalu. S to zamislijo smo želeli umetniško prakso posameznih avtorjev predstaviti širšemu občinstvu ter obenem spodbudili dialog med umetnikom in lokalnimi kulturnimi akterji. Okolje pogovora spodbuja neformalno razpravo o predstavljeni umetniški praksi in tudi o njenih morebitnih navezavah na lokalni kontekst.

POGOVOR Z UMETNIKOM: CARLOS MONROY

torek, 25. april, ob 18. uri, Predavalnica (pritličje MGLC)

Njegovo delo temelji predvsem na performansu, kjer raziskuje potencial telesa, ki v trenutku, ko ozavesti lastni revolucionarni potencial, da kritizira, hvali in najde načine, kako država, kapital in nasilje ter družbeni pritisk vplivajo na naše življenje, postane politično in estetsko orodje. S temi premisleki Carlos Monroy razvija dela v različnih medijih. Živi in dela razpet med Bogoto in Sao Paolom.

       

Fotografiji: Carlos Monroy: Latino Love 2, Sabedoria. Z dovoljenjem umetnika.

POGOVOR Z UMETNIKOM: ALEJANDRO PAZ

sreda, 5. april, ob 18. uri, Predavalnica (pritličje)

V programu 32. grafičnega bienala bo eden od gostujočih umetnikov Alejandro Paz predstavil svojo umetniško prakso. Zaradi letošnje odprte strukture bienala je Alejandro Paz trenutno v Ljubljani in raziskuje vsebinski kontekst, v katerega bo umestil svoje delo za bienale.

Alejandro Paz je umetnik in arhitekt, ki dela in živi v Gvatemali. Na področju arhitekture in oblikovanja je izvedel projekte v ZDA, Gvatemali in Srednji Ameriki. V svoji umetniški praksi se ukvarja s političnimi in družbenimi aspekti izgradnje posameznih in skupinskih identitet. Pogosto se izraža skozi družbeno občutljive performanse in inštalacije, izvedene v javnem prostoru. V performansu Guardaespaldas (april 2002) je najel bodyguarda, da je varoval klošarja med njegovim »delovnim dnem« na ulicah Gvatemala Cityja. Razstavljal je na samostojnih in skupinskih razstavah, na bienalu v Havani in São Paolu. Alejandra Paza je za sodelovanje na 32. grafičnem bienalu izbrala Regina Jose Galindo, nagrajenka 29. grafičnega bienala. 

Fotografije: Alejandro Paz: Guardaespaldas (2002). Z dovoljenjem umetnika.

 

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

PAZI, SVEŽA GRAFIKA! #10

Tanja Radež:

SREČNO NOVO LETO 2018

5. 12. 2017–8. 1. 2018

TAM-TAMova Ulična galerija na Vegovi (nasproti Glasbene matice)

Tanja Radež se pogosto znajde v samoizpraševanju o smislu oblikovanja nacionalne simbolike. Simbolni znaki narodne identitete so pogosto zgolj okraševanje, in ne več opora za ustvarjanje svetle prihodnosti. Simboli in barve pa vztrajajo skozi spreminjajočo se zgodovino, kajti človek očitno mora začrtati meje svojega bivanja in označevati suverenost skupine, ki ji pripada. 


Tanja Radeže: SREČNO NOVO LETO 2018.

 

Kopiranje

14. 12. 2017–4. 1. 2018

odprtje razstave
četrtek, 14. december, ob 17. uri, Ustvarjalni center Švicarija

Projekt Kopiranje v knjigi umetnika predstavlja 11 umetnikov, ki so vsak po svoje razvili in ustvarili svoj pogled na kopiranje in kopijo.

Umetniki: Kate Bingaman-Burt, Tate Foley, JULM (Jason Urban & Leslie Mutchler), Leah Mackin, Test Print (Amze Emmons), Garret Orr, Nez Pez, Nika Rupnik, Grace Synder, RL Tillman, Breanne Trammell
Kustos: Printeresting


Foto: Printeresting.

Iz ateljejev Švicarije

Marija Mojca Pungerčar: Predvideno je prehodno obdobje

14. 12. 2017–16. 2. 2018

odprtje:
četrtek, 14. december, ob 19. uri, Ustvarjalni center Švicarija
(1. nadstropje)
ob 18. uri vodstvo po razstavi z Marijo Mojco Pungerčar in kustosinjo Nino Jezo

Pri projektu Predvideno je prehodno obdobje umetnica Marija Mojca Pungerčar izhaja iz izbora fotografskih posnetkov, s katerimi je v daljšem časovnem obdobju dokumentirala zasebne dogodke, ki predstavljajo ali nakazujejo pomembne življenjske prelomnice. 


Marija Mojca Pungerčar: Predvideno je prehodno obdobje.

Novo leto na Gradu Tivoli

petek, 29. december, 11.00–13.00

praznična delavnica in predstava
Likovna delavnica na razstavi Borisa Jesiha, Povezave
Vodita akademska slikarka Nika Rupnik in umetnostna zgodovinarka Tina Boc. (60 min)

Kamišibaj gledališče: Fantek na oblaku in druge zgodbe
Zgodbe v sliki in besedi pripoveduje Irena Rajh. (40 min)

MGLC praznično delavnico in predstavo podarja otrokom in vsem, ki jih imajo otroci radi, zato prisrčno vabljeni vsi od 2. do 90. let!

Kamišibaj gledališče: Fantek na oblaku in druge zgodbe, pripoveduje Irena Rajh

Deček Darko je živel v visoki hiši s teraso na strehi. Nekega dne se je zamišljeno sprehajal sem in tja, ko je mimo priplul majhen bel oblak. Darko je imel vrvico in z njo ujel oblačka kot kozlička ter ga potegnil k sebi. Zlezel je nanj in zajadrala sta nad mesto ...

Darku in oblaku se bodo pridružile še druge zgodbe, ki se navezujejo na Ljubljano, park Tivoli in grad. Kamišibaj gledališče je japonska umetniška oblika pripovedovanja zgodb ob slikah na malem lesenem odru.