V okviru programa FORMA MGLC v aprilu in maju organiziramo štiri sobotna predavanja o uporabi novih medijev v kulturi. Spodaj prilagamo kratke opise predavanj - na vsa je bil in je vstop prost. Neposredni prenosi predavanj so na voljo v virtualni učilnici. 

Prvo predavanje - sobota, 11. april 2015 ob 10. uri v prostorih MGLC: 

Kako uspešno združiti nove medije in kulturo?

Na predavanju smo si s predavateljem Domnom Savičem skozi teorijo ogledali načine in možnosti komuniciranja s pomočjo novih medijev (družabna omrežja, blogi, elektronska sporočila), začrtali smernice za načrtovanje in izvedbo celovitega spletnega nastopa blagovne znamke v kulturi ter na praktičnih primerih pojasnili dobre prakse izoblikovanega in jasno zastavljenega spletnega nastopa s pomočjo novih medijev.

Vodja predavanja, komunikolog Domen Savič, ima z upravljanjem spletnega nastopa globalnih in lokalnih blagovnih znamk ter oblikovanjem komunikacijskih strategij deset let izkušenj.

Drugo predavanje - sobota, 25. april 2015 ob 10. uri v prostorih MGLC:

Nove ekonomije in opolnomočenje ustvarjalcev

Na predavanju smo s predavateljem Luko Piškoričem vpogledali v nove ekonomske koncepte, kot sta sodelo (coworking) in množično financiranje (crowdfunding). Ti temeljijo na souporabi in soustvarjanju, za uspeh ideje pa je po mnenju predavatelja poleg časa in denarja pomemben tudi socialni kapital. Skozi teorijo in primere dobrih praks smo pogledali v ozadje razvoja teh konceptov ter se osredotočili na priložnosti, ki jih ti prinašajo za ustvarjalne posameznike in skupnost.

Vodja predavanja Luka Piškorič je razvijalec in predavatelj novih ekonomskih modelov z dolgoletnimi izkušnjami na različnih poljih kreativnih industrij. Je soustanovtelj iniciativ Slovenia Coworking in Slovenia Crowdfunding ter kreativnega centra Poligon.

Tretje predavanje - sobota, 9. maj 2015 ob 10. uri v prostorih MGLC: 

Kako učinkovito uporabiti družbene medije v kulturi

Poudarek tokratnega predavanja so bili praktični primeri uporabe družbenih medijev na področju kulture, ki predstavlja neizmerno ustvarjalno polje, hkrati pa tudi polje, kjer so viri in sredstva redki, inovativne strategije trženja pa skoraj ne-prisotne. Predavatelj Marko Brumen je na podlagi svojih in tujih izkušenj predstavil anekdotične primere dobrih strategij načrtovanja in izvajanja z namenom ustvariti dobro izhodišče za razpravo z udeleženci. 

Vodja predavanja Marko Brumen je producent in zaljubljenec v festivale, ki se z družbeni mediji na področju kulture s precejšnjim navdušenjem in mešano vrečo rezultatov igra že celo desetletje.

Četrto predavanje - sobota, 16. maj 2015 ob 10. uri v prostorih MGLC: 

Komunikacijska strategija umetniškega dogodka

Na zadnjem od štirih predavanj smo se osredotočili na proces priprave in izvedbe komunikacijske strategije kulturnega ali umetniškega dogodka. Sistematično smo razdelali ključne temelje za komunikacijsko strategijo: kako oblikujemo komunikacijske cilje na podlagi poslovnih ciljev dogodka, katere ciljne javnosti nagovarjamo in zakaj, kako jih nagovorimo in kje jih poiščemo ter vključimo. Opredelili smo nabor komunikacijskih orodij, relevantnih za ciljne skupine, ki jih želimo v komunikacijo vključiti ter raziskali, kako ustvariti ali se povezati v mednarodne umetniške mreže.  

Vodja predavanja: mednarodno uveljavljena strokovnjakinja za komuniciranje Jadranka Jezeršek Turnes. 

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

MGLC ŠVICARIJA: POZIV ZA KRITIŠKO REZIDENCO 2022

Ustvarjalni in rezidenčni center MGLC Švicarija v sodelovanju z Društvom Igor Zabel za kulturo in teorijo vabi umetnostne kritike in kulturne novinarje iz mednarodnega prostora k prijavi na enomesečno rezidenco v Ljubljani v oktobru 2022.

Iščemo umetnostnega kritika/kritičarko ali novinarja/novinarko s področja kulture, ki aktivno piše in objavlja recenzije oz. druge oblike zapisov o umetnosti v mednarodnem kontekstu, ki se zanima za pestro ljubljansko umetniško sceno in ki bo pripravil/a vsaj en zapis (ocene, intervjuji, kolumne itd.) o izbranih umetnikih, razstavah ali dogodkih v Ljubljani v času rezidence. Članek naj bo v angleškem jeziku objavljen v relevantnem mediju (tiskani ali spletni periodični publikaciji, radiu, televiziji ali blogu). Pri izboru bo vlogo igral tudi morebitni dogovor oziroma uredniška potrditev publikacije glede objave članka, ki bi ga kandidat lahko doprinesel v času enomesečne rezidence v Ljubljani.

K sodelovanju vabimo prijavitelje iz mednarodnega prostora (prijavitelji iz Slovenije niso upravičeni).

Rok za prijavo: 10. januar 2022.

Termin rezidence: 1.–31. oktobra 2022

Več informacij v angleščini


Foto: Urška Boljkovac. Arhiv MGLC.

Znani so nagrajenci 34. grafičnega bienala Ljubljana

Mednarodna žirija v sestavi Lovro Japundžić, Jen Kratochvil, Sam Lackey in Poka-Yio je odločila, da veliko nagrado 34. grafičnega bienala Ljubljana prejme Johannes Paul Raether
Podelila je tudi nagrado za raziskovalno rezidenco, prejel jo je Mario Mu, ki je obenem postal tudi prejemnik nagrade občinstva. Posebno omembo pa je žirija namenila kolektivu BCAA System.

Vsem nagrajencem 34. grafičnega bienala Ljubljana iskreno čestitamo!

Ta veseli dan kulture v Švicariji

Anja Jerčič Jakob: Krhko ravnovesje

3. 12. 2021–13. 2. 2022

Razstavo bomo odprli na Ta veseli dan kulture, 3. decembra, ob 18. uri.

Slikarka in pedagoginja Anja Jerčič Jakob od leta 2017 deluje v rezidenčnem in ustvarjalnem centru MGLC Švicarija. Na razstavi Krhko ravnovesje se predstavlja z dvema slikarskima ciklusoma, Poljske ostaline (2020–2021) in Plevel (2021).

Vse obiskovalce dogodkov, ki potekajo v živo v Gradu Tivoli in MGLC Švicariji, prosimo, da upoštevajo pogoje PCT.