Odpiralni čas in vstopnina

MGLC je odprt od torka do nedelje, od 10. do 18. ure. 24. in 31. december odprto od 10. do 14. ure. 
Zaprto ob ponedeljkih, 25. december in 1. januar.
Obisk skupin organiziramo tudi po dogovoru (od ponedeljka do petka od 8. do 18. ure, v soboto in nedeljo od 10. do 18. ure).

Vstopnina 

Odrasli 5,00 €
Mladostniki od 12. do 18. leta 3,00 €   
Dijaki, študenti in upokojenci * 2,50 €
Skupina odraslih ** 3,50 €
Skupina dijakov, študentov in upokojencev 2,00 €
Družine *** 9,00 €

•V času Grafičnega bienala se višina vstopnic lahko spremeni skladno z marketinškim načrtom javnega zavoda, o čemer se obiskovalce obvesti prek spletne strani in z obvestilom na blagajni.

•Javni zavod nudi brezplačno vstopnico za imetnika kartic ICOM, SMD, AICA in turistične kartice Urbana, Prijatelje bienala, otroke do 12. leta, novinarje, brezposelne, obiskovalce s posebnimi potrebami, slušatelje partnerskih likovnih šol.

•Javna vodstva so vključena v ceno vstopnine in potekajo v skladu z urnikom javnega zavoda, ki je objavljen na spletni strani.

*Dijaki, študenti in upokojenci so ob nakupu vstopnice dolžni predložiti ustrezno in verodostojno dokazilo o njihovem statusu.

**Za skupino se šteje 5 oseb ali več.

***Za družino šteje vsaj en odrasel in vsaj dva otroka od 12. do 18. leta ali dva odrasla in en otrok od 12. do 18. leta.

 

ZAJTRK Z UMETNOSTJO

Ob nedeljah si od 10.00 do 12.00 privoščite kavo in rogljiček v Caffe Bienale in si oglejte aktualno razstavo v galeriji MGLC.

Vabljeni tudi štirinožni prijatelji!*

zajtrk + vstopnica =5 €


Foto: Jasna Zabel

*Zaradi varnosti prosim poskrbite, da je žival na povodcu in nosi nagobčnik (izjema so psi-vodiči in psi-pomočniki invalidov). Lastnik živali je odgovoren za žival in njeno obnašanje in mora poskrbeti za čiščenje morebitnih iztrebkov. 

ZGODBE LJUBLJANSKIH GRADOV

Odrasli 11 €
Študenti, dijaki, upokojenci, brezposelni, skupine nad 15 oseb 5.5 €

 

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

Napovedujemo novo razstavo

Nataša Berk: 1. neomejena razstava

2. 4.–19. 5. 2019

odprtje:
torek, 2. april, ob 19. uri
Švicarija

Razstava je del celoletnega programa Švicarije z motom skupnost, umetnost in narava, ki se v letu 2019 osredotoča na analizo stanja neodvisnega novinarstva ter na pravico javnosti do obveščenosti. Sodelujoči avtorji preizprašujejo kredibilnost podob in njihovih pomenov v času prenasičenosti z vizualnimi impulzi in analizirajo dvoumnost medijskih sporočil na svetovnem spletu.

Prostorska intervencija Nataše Berk in skupine umetnikov v Švicariji prikazuje njihovo raznovrstno vizualno produkcijo, ki se običajno pojavlja v virtualnem prostoru svetovnega spleta in na družbenih omrežjih. Tokrat pa se seli v fizični prostor. Skupaj raziskujejo fenomenologijo podobe v javnosti in njen vpliv na dojemanje stvarnosti ter na ironičen način naslavljajo normative reklamne industrije, tendencioznost množičnih medijev, voajerizem in družbene konvencije posameznikove pojavnosti. V sklopu razstave so tako predstavljena dela, ki se posvečajo razmisleku o naravi podobe v vsakdanjem življenju. Fotografije, videi, objekti in kolaži odpirajo vprašanja razumevanja vizualne kulture v obdobju, ko je javni prostor nasičen z vsebinami in podobami, ter vprašanja o manipulativnosti podobe in ambivalentnosti njenih pomenov.

Kustos: Miha Colner


Foto: Nataša Berk.

PRVO VODSTVO PO RAZSTAVI

DANES

Fotografske podobe in materialnost: japonska grafika v sedemdesetih letih in Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja

torek, 26. marec, ob 17. uri
v slovenskem jeziku in ob 17.30
v angleškem jeziku

Vstopnina za razstavo, vodstvo je brezplačno
Vodi muzejski informator Gregor Dražil.

Prijazno vabljeni!

ODPRTJE RAZSTAVE

Fotografske podobe in materialnost: japonska grafika v sedemdesetih letih in 
Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja

odprtje
petek, 22. marec, ob 18. uri

22. 3.–19. 5. 2019

Razstava je sestavljena iz dveh delov, prvi z naslovom Fotografske podobe in materialnost: japonska grafika v sedemdesetih letih je posvečen japonski grafiki sedemdesetih let in je nastal v organizaciji Japonske fundacije, drugi, dokumentarni, pa je naslovljen Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja in ga je pripravil Mednarodni grafični likovni center.

Potujoča razstava Fotografske podobe in materialnost z izborom najreprezentativnejših avtorjev predstavlja smernice v japonski grafiki sedemdesetih let prejšnjega stoletja, ko je bilo zlato obdobje grafičnega medija na Japonskem. Kustos razstave Kyoji Takizawa je izbral atraktivne avtorje, ki so bili večkrat nagrajeni v mednarodnem prostoru in tvorijo jedro modernistične in avantgardne scene sedemdesetih let.

Dokumentarna razstava Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja pa osvetljuje enega od mnogih družbeno-umetnostnih poglavij, povezanih z zgodovino ljubljanskega grafičnega bienala. Z izborom likovnega, arhivskega, fotografskega in drugega gradiva poskuša prikazati komunikacijo med geografsko in politično oddaljenima državama v sklopu ambiciozne mednarodne likovne prireditve, kot je Grafični bienale Ljubljana. Avtorja razstave sta Nevenka Šivavec in Gregor Dražil.

Razstavo v maju spremlja istoimenski mednarodni simpozij.

Oblikovanje razstave: Ivian Kan Mujezinović in Mina Fina.


Tetsuya Noda: Dnevnik, 11. september '68 (lesorez in sitotisk).