Julija v MGLC in Ustvarjalnem centru Švicarija

V mestnem parku smo tudi letos poskrbeli za razvajanje duha in telesa, saj Poletje v Tivoliju tople in brezskrbne poletne večere že tradicionalno napolnjuje z bogatim kulturnim dogajanjem. Program Poletja v Tivoliju je stkan med Gradom Tivoli in Ustvarjalnim centrom Švicarija, kjer je mogoče uživati v kantavtorski glasbi in glasbenih večerih sodobne glasbe, v umetniških dogodkih in vodstvih ter filmskem ciklu, katerih rdeča nit bo ustvarjanje mostov med posameznikom in skupnostjo ter skupnostjo, umetnostjo in naravo.

Torkovi glasbeni večeri
Ob torkih: 3., 10., 17., 24. julij, 19.00–21.00
19.00–20.00: Javno vodstvo po razstavi Davida Lyncha, Ogenj na odru v angleškem in slovenskem jeziku
18.00–21.00: Podaljšan ogled razstave Davida Lyncha, Ogenj na odru in STOP AND GO, Umetnost animiranih GIF-ov
20.00–21.00: Pinelina dnevna soba v parku s koncerti americane
•Mednarodni grafični likovni center

Daniel Vezoja
3. julij
Brežičana navdihuje glasba iz delte Mississippija in Memphisa.

Enrico Cipollini
10. julij
Italijanskega glasbenika, čigar korenine segajo globoko v blues in country, bo spremljal violinist Fabio Cremonini.

Vladimir Kuzman
17. julij
Pevec in kitarist iz Buj je pred leti napisal glasbo za film Norega se metek ogne in zanjo prejel nagrado
za najboljšega kantavtorja hrvaškega HGF Demo Festivala.

Jakob Kobal
24. julij
Jakob Kobal ima za seboj igranje v punk bandu, nastope na festivalih Eurosonic in Ment in je avtor ene najbolj predvajanih skladb na Valu 202 lanskega leta.

Izbor: Rok Košir.
V sodelovanju s Pinelino dnevno sobo.
Vstopnina za razstavo Davida Lyncha: 5 eur, 2,5 eur.
Koncerti: brezplačno.

PerformansNAPOVEDANI PERFORMANS ODPADE
SONGI III/XII
Torek, 31. julij
•Plečnikov avditorij
Songi so performativne gibalno-slikovno-zvočne kompozicije, ki se odvijajo v tivolskem parku. So most med
umetnostjo in naravo, saj v obliki umetniške intervencije odpirajo dojemljivost za tisto, kar je v naravi prisotno, a
morda ni vidno.
Avtorica: Mala Kline, v sodelovanju s Petro Veber.
V sodelovanju s Pekinpah in 0090 Antwerpen.

Četrtkovi večeri sodobne glasbe
Ob četrtkih: 5., 12., 19., 26. julij, 20.00–22.00
20.00–21.00: Javno vodstvo po razstavi Švicarija: skupnost, umetnost in narava v angleškem in slovenskem jeziku
21.00–22.00: Koncerti sodobne elektronske in hibridne glasbe
•Ustvarjalni center Švicarija

V veliki dvorani Ustvarjalnega centra Švicarija se vsak julijski četrtek odvijajo koncerti sodobne glasbe, ki sega od elektronskih do povsem hibridnih usmeritev, temelječih tako na reciklaži kot na virtuozni avtorski inovaciji. Predstavljajo se domači glasbeni ustvarjalci in skupine, ki trenutno sodijo med pomembnejše predstavnike nekonvencionalnih žanrov sodobnih godb.

Luka Prinčič
5. julij
Ambientalna elektronika veterana domače elektronske scene in večmedijskega umetnika, ki se z združevanjem različnih izrazov spretno izmika žanrskim umestitvam.

Christian Kroupa
12. julij
Žanrsko nedefiniran zvočni kolaž raznolikih virov in bogatih odtenkov, ki vijuga med eksperimentalno elektroniko, dronom, noisom in glitch izraznostjo. 

Futurski 
19. julij
Atmosferična in melanholična senzibilnost nostalgičnega sint-popa, ki ga zaznamujeta docela sintetični zvok in mehek preplet sintovskih, kitarskih, tolkalnih in vokalnih elementov.

Kukushai 
26. julij
Prefinjena minimalistična kombinacija jazzovskih, klasičnih, pop in punkoidnih elementov, ki jih v enovito celoto povezujejo prefinjeno aranžirani dialogi med tolkali, klavirjem in vokali.

V sodelovanju z Radiem Študent.
Brezplačno.

Filmski cikel: Filmi v gozdu
•Filmski cikel ob nedeljah: 8., 15., 22., 29. julij, 21.00–23.00 +
•Ploščad Ustvarjalnega centra Švicarija

8. julij
21.00: Filmski aperitiv: Cosimo Miorelli

21.30–23.00: Kenjac (In memoriam Nebojša Glogovac)
2009, hrvaški

Piše se leto 1995, čas vojne operacije Nevihta (Oluja), ko se Boro s svojo ženo Jasno in sinom Luko po sedmih letih vrača v domovino. Močno si želi videti svojega brata, ne pa tudi svojega očeta, ki ga obsoja za materino smrt.

15. julij
21.00: Filmski aperitiv: 'КУКЛА' (Kukla)

21.30–23.00: Wild Roses
2017, poljski

Eva se vrne iz bolnišnice domov in naleti na odtujene odnose. Vmes izvemo za njeno afero in vzrok bivanja v bolnišnici: Eva je rodila in dala otroka v posvojitev. Sedaj ga hoče nazaj.

22. julij
21.00: Filmski aperitiv: Federmeister

21.30–23.00: Twilight Portrait
2011, ruski

Dobro preskrbljena socialna delavka Marina, ki ima ljubečega moža in zavidljivo stanovanje, po posilstvu policistov postane sramotna različica same sebe.

29. julij
21.00: Filmski aperitiv: Delirium Tremens Band

21.30–23.00: Les Ogres
2015, francoski

Zgodba pripoveduje o potujočih igralcih, ki se selijo iz mesta v mesto. Zaplet napove skorajšnje rojstvo otroka in vrnitev nekdanjega ljubimca, ki obudita stare rane, za katere smo mislili, da so zaceljene.

V mesecu juliju so nedelje v Ljubljani malo drugačne. Zvečer se srečamo na gozdni meji mesta, v legendarni Švicariji. Najprej nazdravimo in s tem simbolično okrepimo skupinskega duha, nato pa se prepustimo ogledu filma na prostem. Vsak film je poseben, v skladu z energijo tega magičnega prostora. Sledi družabni digestiv. Omamljeni od umetnosti se posvetimo potešitvi osnovnih človekovih potreb; potreb po hrani, pijači, varnosti, druženju in ljubezni.
Izbor: Jan Cvitkovič, režiser.

Vstopnina za razstavo Davida Lyncha: 5 eur, 2,5 eur. Razstava STOP AND GO – Umetnost animiranih GIF-ov, javno vodstvo po razstavi Švicarija: skupnost, umetnost in narava, koncerti, performans in filmi brezplačno.           

 

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

Napovedujemo novo razstavo

Nataša Berk: 1. neomejena razstava

2. 4.–19. 5. 2019

odprtje:
torek, 2. april, ob 19. uri
Švicarija

Razstava je del celoletnega programa Švicarije z motom skupnost, umetnost in narava, ki se v letu 2019 osredotoča na analizo stanja neodvisnega novinarstva ter na pravico javnosti do obveščenosti. Sodelujoči avtorji preizprašujejo kredibilnost podob in njihovih pomenov v času prenasičenosti z vizualnimi impulzi in analizirajo dvoumnost medijskih sporočil na svetovnem spletu.

Prostorska intervencija Nataše Berk in skupine umetnikov v Švicariji prikazuje njihovo raznovrstno vizualno produkcijo, ki se običajno pojavlja v virtualnem prostoru svetovnega spleta in na družbenih omrežjih. Tokrat pa se seli v fizični prostor. Skupaj raziskujejo fenomenologijo podobe v javnosti in njen vpliv na dojemanje stvarnosti ter na ironičen način naslavljajo normative reklamne industrije, tendencioznost množičnih medijev, voajerizem in družbene konvencije posameznikove pojavnosti. V sklopu razstave so tako predstavljena dela, ki se posvečajo razmisleku o naravi podobe v vsakdanjem življenju. Fotografije, videi, objekti in kolaži odpirajo vprašanja razumevanja vizualne kulture v obdobju, ko je javni prostor nasičen z vsebinami in podobami, ter vprašanja o manipulativnosti podobe in ambivalentnosti njenih pomenov.

Kustos: Miha Colner


Foto: Nataša Berk.

PRVO VODSTVO PO RAZSTAVI

DANES

Fotografske podobe in materialnost: japonska grafika v sedemdesetih letih in Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja

torek, 26. marec, ob 17. uri
v slovenskem jeziku in ob 17.30
v angleškem jeziku

Vstopnina za razstavo, vodstvo je brezplačno
Vodi muzejski informator Gregor Dražil.

Prijazno vabljeni!

ODPRTJE RAZSTAVE

Fotografske podobe in materialnost: japonska grafika v sedemdesetih letih in 
Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja

odprtje
petek, 22. marec, ob 18. uri

22. 3.–19. 5. 2019

Razstava je sestavljena iz dveh delov, prvi z naslovom Fotografske podobe in materialnost: japonska grafika v sedemdesetih letih je posvečen japonski grafiki sedemdesetih let in je nastal v organizaciji Japonske fundacije, drugi, dokumentarni, pa je naslovljen Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja in ga je pripravil Mednarodni grafični likovni center.

Potujoča razstava Fotografske podobe in materialnost z izborom najreprezentativnejših avtorjev predstavlja smernice v japonski grafiki sedemdesetih let prejšnjega stoletja, ko je bilo zlato obdobje grafičnega medija na Japonskem. Kustos razstave Kyoji Takizawa je izbral atraktivne avtorje, ki so bili večkrat nagrajeni v mednarodnem prostoru in tvorijo jedro modernistične in avantgardne scene sedemdesetih let.

Dokumentarna razstava Japonska, Jugoslavija, grafični bienale: dokumenti sodelovanja pa osvetljuje enega od mnogih družbeno-umetnostnih poglavij, povezanih z zgodovino ljubljanskega grafičnega bienala. Z izborom likovnega, arhivskega, fotografskega in drugega gradiva poskuša prikazati komunikacijo med geografsko in politično oddaljenima državama v sklopu ambiciozne mednarodne likovne prireditve, kot je Grafični bienale Ljubljana. Avtorja razstave sta Nevenka Šivavec in Gregor Dražil.

Razstavo v maju spremlja istoimenski mednarodni simpozij.

Oblikovanje razstave: Ivian Kan Mujezinović in Mina Fina.


Tetsuya Noda: Dnevnik, 11. september '68 (lesorez in sitotisk).