Centri grafike: na presečišču znanja, vedenja in sodelovanja
11. 10. 2016−8. 2. 2017
MGLC je ob trideseti obletnici ustanovitve pripravil razstavo v sodelovanju s sorodnima institucijama iz Beograda – Centar za grafiku i vizuelna istraživanja in Philadelphie – The Print Center. V razstavljenih delih odsevajo najnovejše smernice na področju grafične umetnosti, ki jim sledijo centri.
Kustosi razstave so: Božidar Zrinski (MGLC Ljubljana), John Caperton (The Print Center, Philadelphia), Ljiljana Tašić (Centar za grafiku i vizuelna istraživanja Akademija, Beograd).

Tomas Vu, Rirkrit Tiravanija: GREEN GO HOME
20. 12. 2016−8. 2. 2017
Leta 2013 je Tomas Vu sodeloval na 30. grafičnem bienalu in za svojo premierno prikazano serijo Pesmi z »Belega albuma« skupine The Beatles prejel nagrado občinstva. Instalacija je z uporniškim duhom uperjena v zavojevalce, kolonialne sile in represivno oblast.
Kustos: Božidar Zrinski

Zini!
Sodobna zinovska produkcija

24. 2.−28. 5. 2017
Razstava prinaša pregled sočasne produkcije zinov, knjig umetnika in posebnih grafičnih izdaj domačih in tujih avtorjev ter založnikov in odgovarja na vprašanje zakaj so ročno izdelani fanzini še vedno zelo priljubljeni.
Kustosa: Lara Plavčak, Božidar Zrinski

32. grafični bienale: Kriterij rojstva
16. 6.–5. 11. 2017
32. grafični bienale prinaša osrednjo razstavo in tradicionalno razstavo prejemnika velike nagrade prejšnjega bienala Ištvana Išta Huzjana ter pregledno razstavo Marie Bonomi. Tokratni bienale ne bo v formatu kurirane razstave, kot je bilo v navadi vse od leta 1999. Zasnovan je v rizomski strukturi in na principu, po katerem umetniki izbirajo umetnike. Vsebinsko izhodišče bienala je poezija, ki odpira vprašanje: ali so ravno besede tiste nove podobe, ki umetniška gibanja usmerjajo v jezik, branje, pisanje in uprizarjanje oziroma ilustriranje napisanega?

Boris Jesih, Povezave
30. 11. 2017–11. 3. 2018
Pregledna razstava umetniškega opusa Borisa Jesiha s poudarkom na grafiki. Ob litografijah bodo predstavljene tudi risbe, slike in fotografije in zadnja dela večinoma slikarski triptihi, nekatera prvič.
Kustosinja: mag. Breda Škrjanec

 

 

 

 

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

PAZI, SVEŽA GRAFIKA! #9

Pri Zlatem stegnu (Nataša in Katja Skušek): Samorogi pridejo in samorogi gredo

7. 11.–4. 12. 2017

odprtje:
torek, 7. november, ob 17. uri
TAM-TAMova Ulična galerija na Vegovi (nasproti Glasbene matice)

Pri Zlatem stegnu se igrajo z okusom. Pravzaprav se igrajo z okusom za hrano in okusom za umetnost.
Pri Zlatem stegnu je umetniški projekt Nataše in Katje Skušek, ki se kontinuirano odvija od leta 2004 v različnih pojavnih oblikah od prostorskih instalacij do videodel, objektov, fotokolažev, grafik, risb in performansov. Humorno in lahkotno postavlja v ospredje vprašanja, povezana s pripravo hrane in prehranjevanjem kot osnovno človeško potrebo. 


Pri Zlatem stegnu: Samorogi pridejo in samorogi gredo.

 

 

Pripravljamo novo razstavo

Boris Jesih: Povezave

30. 11. 2017–11. 3. 2018

Boris Jesih (1943) se je umetniško uveljavil konec šestdesetih let v krogu ekspresivnih figuralikov. Pod vplivom poparta se je z geometrijskim preoblikovanjem vsakdanjih predmetov odzival na značilnosti duha časa in se kasneje usmeril predvsem v krajinarstvo. Kot grafik se odlikuje v tehnikah visokega in ploskega tiska, z vrhuncem v barvni litografiji. Kot nagrajenec 13. mednarodnega grafičnega bienala leta 1979 (posebna nagrada za mladega avtorja) je opozoril nase s serijo litografij, katerih nabor imamo v zbirki MGLC. Na pregledni razstavi so ob litografijah na ogled tudi risbe, slike in fotografije, s katerimi poudarjamo povezave v njegovem ustvarjalnem procesu in med njegovimi deli. 


Boris Jesih: Vrata (1983, barvna litografija).

 

 

32. grafični bienale: Kriterij rojstva

PODELJENI STA NAGRADI
32. GRAFIČNEGA BIENALA

Veliko nagrado 32. grafičnega bienala je prejel Alejandro Paz za delo Podkožno (2017, intervencija), narejeno za 32. grafični bienale.

Nagrado za raziskovalno rezidenco je prejel Carlos Monroy za delo Bafomet. Edino inkarnirano rojstvo. (2017, performans in videoinstalacija), delo je bilo narejeno za 32. grafični bienale.

Nagradi je podelila žirija: Anne Barlow, Mike Cooter, Bige Örer in Maruša Sagadin.

Nagrado občinstva za najboljšo umetnico/umetnika 32. grafičnega bienala je prejel ameriški umetnik Christopher Myers za delo Ostanki sanj (2016).


Alejandro Paz: Podkožno (2017).
Foto: Jaka Babnik. Arhiv MGLC.