FORMA MGLC je temeljil na uporabi novih tehnologij, družbenih medijev in inovativnih pristopov v kulturnih ustanovah. Mladim, specializiranim za področje kulture, je program omogočil, da so svoj poklicni profil usmerili k specifičnim znanjem in da so se seznanili z uporabo novih medijev, hkrati pa pridobili znanja o vse bolj iskanih novih poklicnih profilih: koordinator spletne skupnosti in koordinator digitalnih vsebin. 
Program FORMA MGLC je bil namenjen mladim in ga je financiralo špansko ministrstvo za delo in socialno varnost.

V programu, ki je potekal od 23. marca 2015 do 23. junija 2015, so sodelovali mladi Španci različnih profilov. Ključni cilj programa je bil, da smo jim skozi uporabo novih pristopov, pri katerih se cenijo ustvarjalni talent, sposobnost prenosa znanj v prakso in inovativnost, omogočimo lažjo vključitev na trg dela. Naslednjo izvedbo programa načrtujemo v prvi polovici leta 2016. 

Program FORMA MGLC je bil razdeljen v več sklopov, ključno pa je bilo najti dobre prakse za vključitev novih profilov, povezanih z internetom in uporabo novih tehnologij v kulturnih ustanovah. V okviru projekta je bila vzpostavljena izobraževalna platforma in promocija samega projekta Forma MGLC skozi različne kanale. Zainteresirano javnost smo vabili na izobraževalna predavanja in simpoziji v okviru programa.

Vsebina programa FORMA MGLC:

Novi profesionalni profili: Udeleženci so se seznanili z delovnim okoljem muzeja ter načinom uporabe novih medijev v Mednarodnem grafičnem likvnem centru. Spoznali so, da se zaradi uporabe novih medijev spreminja tudi pozicija MGLC v globalni komunikaciji, prenosu informacij in razumevanju kulture.

Upravljalec spletne skupnosti: Udeleženci so podrobneje preučili pomen poklica upravljalec spletne skupnosti in raziskali dobre prakse v tujini. Teorijo, ki so se je v raziskovanju naučili, so skozi prakso prenesli v naše okolje. Ključni pomen je bil, da so udeleženci spoznali, kako učinkovito zgraditi spletno skupnost za različne javnosti.

Digitalizacija: Shranjevanje dokumentacije v muzejih se vse bolj spreminja in digitalizira – tudi z namenom, da lahko zadostimo vse bolj zahtevni spletni javnosti. Iskanje dobrih praks; spoznavanje potrebe o vpeljavi posebnega poklica za namen upravljanja z digitalnim arhivom, namenjenim za dolgotrajno rabo. Uvajanje dobrih praks digitalnega upravljanja v naše okolje.

Digitalni mediji v muzejih: Vpogled v pomen različnih digitalnih orodij (tablice na dotik, mobilne aplikacije in druga sodobna orodja), ki jih lahko uporabimo za pritegnitev obiskovalcev in kulturnih delavcev. Uporaba inovativnih pristopov; iskanje rešitev, kako bi lahko te pristope uporabili v MGLC.

Komunikacijska strategija na družabnih medijih: Vzpostavljanje okvirne komunikacijske strategije glede uporabe socialnih omrežij; iskanje odgovora na to, kako uspešno vpeljati digitalne medije v marketinško in komunikacijsko strategijo ustanove.

Analiza družabnih medijev: Muzeji imajo novo vlogo v globalni komunikaciji, razširitvi informacij in kulturnega razumevanja. Kako uspešno izmeriti vpliv socialnih medijev, je vprašanje, na katerega so udeleženci iskali odgovor.

Pozicioniranje kulturnih institucij, marketing: Osnove »brandinga« v kulturnih institucijah: spoznavanje o tem, da sistematično vzpostavljanje znamke pripelje do zaupanja obiskovalcev, ki jih k nadaljnji interakciji navezuje tudi čustvena navezanost. 

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

ZINI za šole in vrtce

Samo še dobre tri mesece je do konca šole! Ne preživite jih, ne da bi si ogledali sodobno zinovsko produkcijo, s katero predstavljamo, kako se danes kaže potreba po ustvarjalnem izražanju, kako se izražajo identiteta mladih, utrip časa in sodobna bralna kultura, kako se ohranja občutek za primarno, ročno, osebno in taktilno v dobi informacijskih tehnologij. Ogled razstave po želji povežemo s krajšo delavnico zina, programe pa prilagodimo za različne razrede in dekade. Za učitelje, mentorje in KUV-koordinatorje na dan Kulturnega bazarja 30. marca ob 18. uri organiziramo tudi brezplačno vodstvo po razstavi v družbi kustosa Božidarja Zrinskega.

Več o zinih, namenu in vsebinah razstave pa v posebnem gradivu za učitelje in vzgojitelje.

 

Razstava nagrajenke Prešernovega sklada Tince Stegovec

odprtje: petek, 10. marec, ob 18. uri, Galerija Prešernovih nagrajencev, Kranj

10. marec–15. april 2017

Vabimo vas na odprtje in ogled razstave grafik akademske slikarke, grafičarke in nagrajenke Prešernovega sklada za leto 1976 Tince Stegovec. Na odprtju bosta umetnico predstavila dr. Milček Komelj in mag. Breda Škrjanec. Razstava prinaša 45 grafik iz obdobja od leta 1964 do leta 1984.

Razstava je nastala v sodelovanju z Mednarodnim grafičnim likovnim centrom ob avtoričinem življenjskem jubileju.

Tinca Stegovec je slovenska slikarka in grafičarka, ena od spremljevalk ljubljanske grafične šole. Leta 2010 je MGLC-ju podarila celotni grafični opus z matricami in štirimi risbami ter velik del svoje strokovne knjižnice. Leto kasneje je sledila razstava Tinca Stegovec, Grafike in risbe iz zbirke MGLC, ki je bila prva celovita predstavitev njenega grafičnega opusa in je postavila njeno mesto v zgodovino moderne slovenske grafike, v kateri odličnost njenih barvnih akvatint v preteklosti ni prišla do polne veljave. Poleg akvatint so bili na ogled tudi lesorezi, litografije, jedkanice, vernis-mouji, matrice in risbe.

Tinca Stegovec: V pristanišču, 1974, jedkanica in akvatinta.

 

 

Pazi, sveža grafika! #1

Matjaž Wenzel: Men Face Down

7. 3.–3. 4. 2017, TAM-TAMova Ulična galerija na Vegovi (nasproti Glasbene matice)

odprtje: torek, 7. marec, ob 17. uri

Z razstavo se začenja tretja sezona TAM-TAMove Ulične galerije na Vegovi. V letu 2017 smo kuratorstvo prevzeli v Mednarodnem grafičnem likovnem centru. Z izborom umetnikov in del opozarjamo na sodobno tiskano umetnost. Kurator cikla je Božidar Zrinski. V prejšnjih dveh letih se je v ciklu Mimogrede pod okriljem CUK Kino Šiška predstavilo petindvajset umetnikov. Ob tej priložnosti bo na ogled tudi zaključni katalog projekta Ulična galerija LJ2016.

Fotografski projekt Men Face Down raziskuje fenomen ležeče človeške figure v javnem prostoru in njen učinek prisotnosti v njem, ko figura ne zavzema običajne vertikalne/stoječe poze, temveč se znajde v horizontalnem – ležečem stanju. Upodobljeni subjekti so anonimneži in premišljeno izbrane osebe iz javnega in kulturnega življenja. Njihov odnos do okolja se tako v nekaterih primerih izraža znotraj intimnega, hermetičnega odnosa, v drugih pa prepoznavnega komentarja. Izbor lokacij za inscenacije izvira ali iz avtorjeve sugestije ali izbora subjekta, ki doživlja izbran prostor kot kraj, do katerega vzpostavlja čustven ali intelektualen odnos.

Matjaž Wenzel (1973) je avtor, ki deluje na področju fotografije, videa in grafičnega oblikovanja. Oblikoval je številne knjige in knjižne ovitke. Leta 2007 in 2016 je prejel nagrado za najbolje oblikovano knjigo in leta 2011 Glazerjevo nagrado. Svoja fotografska dela je predstavil na več samostojnih in izbranih skupinskih razstavah doma in v tujini, uvrstil pa se je tudi med finaliste za nagrado OHO (2007). Živi in dela v Mariboru. Predstavlja se tudi na razstavi Zini!, Sodobna zinovska produkcija.

V sodelovanju z družbo TAM-TAM.