FORMA MGLC je temeljil na uporabi novih tehnologij, družbenih medijev in inovativnih pristopov v kulturnih ustanovah. Mladim, specializiranim za področje kulture, je program omogočil, da so svoj poklicni profil usmerili k specifičnim znanjem in da so se seznanili z uporabo novih medijev, hkrati pa pridobili znanja o vse bolj iskanih novih poklicnih profilih: koordinator spletne skupnosti in koordinator digitalnih vsebin. 
Program FORMA MGLC je bil namenjen mladim in ga je financiralo špansko ministrstvo za delo in socialno varnost.

V programu, ki je potekal od 23. marca 2015 do 23. junija 2015, so sodelovali mladi Španci različnih profilov. Ključni cilj programa je bil, da smo jim skozi uporabo novih pristopov, pri katerih se cenijo ustvarjalni talent, sposobnost prenosa znanj v prakso in inovativnost, omogočimo lažjo vključitev na trg dela. Naslednjo izvedbo programa načrtujemo v prvi polovici leta 2016. 

Program FORMA MGLC je bil razdeljen v več sklopov, ključno pa je bilo najti dobre prakse za vključitev novih profilov, povezanih z internetom in uporabo novih tehnologij v kulturnih ustanovah. V okviru projekta je bila vzpostavljena izobraževalna platforma in promocija samega projekta Forma MGLC skozi različne kanale. Zainteresirano javnost smo vabili na izobraževalna predavanja in simpoziji v okviru programa.

Vsebina programa FORMA MGLC:

Novi profesionalni profili: Udeleženci so se seznanili z delovnim okoljem muzeja ter načinom uporabe novih medijev v Mednarodnem grafičnem likvnem centru. Spoznali so, da se zaradi uporabe novih medijev spreminja tudi pozicija MGLC v globalni komunikaciji, prenosu informacij in razumevanju kulture.

Upravljalec spletne skupnosti: Udeleženci so podrobneje preučili pomen poklica upravljalec spletne skupnosti in raziskali dobre prakse v tujini. Teorijo, ki so se je v raziskovanju naučili, so skozi prakso prenesli v naše okolje. Ključni pomen je bil, da so udeleženci spoznali, kako učinkovito zgraditi spletno skupnost za različne javnosti.

Digitalizacija: Shranjevanje dokumentacije v muzejih se vse bolj spreminja in digitalizira – tudi z namenom, da lahko zadostimo vse bolj zahtevni spletni javnosti. Iskanje dobrih praks; spoznavanje potrebe o vpeljavi posebnega poklica za namen upravljanja z digitalnim arhivom, namenjenim za dolgotrajno rabo. Uvajanje dobrih praks digitalnega upravljanja v naše okolje.

Digitalni mediji v muzejih: Vpogled v pomen različnih digitalnih orodij (tablice na dotik, mobilne aplikacije in druga sodobna orodja), ki jih lahko uporabimo za pritegnitev obiskovalcev in kulturnih delavcev. Uporaba inovativnih pristopov; iskanje rešitev, kako bi lahko te pristope uporabili v MGLC.

Komunikacijska strategija na družabnih medijih: Vzpostavljanje okvirne komunikacijske strategije glede uporabe socialnih omrežij; iskanje odgovora na to, kako uspešno vpeljati digitalne medije v marketinško in komunikacijsko strategijo ustanove.

Analiza družabnih medijev: Muzeji imajo novo vlogo v globalni komunikaciji, razširitvi informacij in kulturnega razumevanja. Kako uspešno izmeriti vpliv socialnih medijev, je vprašanje, na katerega so udeleženci iskali odgovor.

Pozicioniranje kulturnih institucij, marketing: Osnove »brandinga« v kulturnih institucijah: spoznavanje o tem, da sistematično vzpostavljanje znamke pripelje do zaupanja obiskovalcev, ki jih k nadaljnji interakciji navezuje tudi čustvena navezanost. 

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

Pazi, sveža grafika! #6 Jaka Babnik

Jaka Babnik: Top lokacija

9. 8.–4. 9. 2017

odprtje: sreda, 9. avgust, ob 17. uri
TAM-TAMova Ulična galerija na Vegovi (nasproti Glasbene matice)

Krožišča so kot znamenja razvoja in lokalnega napredka postala predmet javnih razprav o učinkoviti prometni ureditvi, modernizaciji in gospodarskem napredku določenega kraja in takoj za tem tudi razprav o njihovem estetskem in urbanističnem potencialu. Z gradnjo krožišč se je v slovenski prometni in tudi kulturni krajini pojavil nov tip prostora kot tarča pogleda – top lokacija. Lokalne oblasti so jo prepoznale kot odlično priložnost za izražanje identitete svojega kraja in okolice. Načrtovanja in urejanja krožišč so se lotile resno, včasih morda preveč zavzeto, zato je top lokacija v mnogo primerih postala prostor stereotipne podobe kraja in izražanja domačijske miselnosti, ki jo mnogi mimovozeči pogosto stežka razumejo. Serija fotografij z naslovom Top lokacija je fotografsko-dokumentarni prispevek k razpravi o nastajanju estetskih vrednot, ki jih sooblikujemo z uporabo javnega prostora.


Jaka Babnik: Top lokacija.

32. grafični bienale: Kriterij rojstva: VODSTVA

Vodstva po osrednji razstavi 32. grafičnega bienala: Kriterij rojstva

avgust

Bienale TOP 10
Vodeni ogledi izbranih bienalskih del in brezplačne delavnice tiskanja.
Enourni vodeni ogledi izbranih del 32. grafičnega bienala: Kriterij rojstva.
Brezplačno z vstopnico bienala ali turistično kartico Urbana.

Torek, 1. avgust
17.00–18.00: Bienale TOP 10. vodstvo v slovenskem in angleškem jeziku, MGLC
18.00–20.00: Zgodbe v travi: zgodbe in delavnica tiskanja. Tema: voda. Ustvarjalni center Švicarija

Torek, 8. avgust
17.00–18.00: Bienale TOP 10: vodstvo v slovenskem in nemškem jeziku, MGLC
18.00–20.00: Zgodbe v travi: zgodbe in delavnica tiskanjaTema: voda. Ustvarjalni center Švicarija

Torek, 15. avgust
17.00–18.00: Bienale TOP 10: vodstvo v slovenskem jeziku, MGLC
18.00–20.00: Zgodbe v travi: zgodbe in delavnica tiskanja. Tema: voda. Ustvarjalni center Švicarija

Torek, 22. avgust
17.00–18.00: Bienale TOP 10: vodstvo v slovenskem in angleškem jeziku, MGLC
18.00–20.00: Zgodbe v travi: zgodbe in delavnica tiskanja. Tema: voda. Ustvarjalni center Švicarija


Foto: Urška Boljkovac. Arhiv MGLC.


 

32. grafični bienale: Kriterij rojstva

Ta teden na bienalu

torek, 15. avgust, 17.00–20.00,
dobimo se pred Gradom Tivoli (MGLC)
17.00–18.00: Bienale TOP 10 – javno vodstvo v slovenskem jeziku (vodi Gregor Dražil)
18.00–20.00: Zgodbe v travi: zgodbe z delavnico tiskanja na majice (imejte jih s sabo!), vrečke, nalepke.
(pred Ustvarjalnim centrom Švicarija, vstop prost)

Ob torkih je osrednja razstava 32. grafičnega bienala: Kriterij rojstva (MGLC in Ustvarjalni center Švicarija) odprta do 20. ure.

Sveže iz tiskarne
Izšel je Družinski zemljevid Kriterij rojstva za otroke in družine!
Otroci, družine, se zgodi, da na 32. grafični bienale pridete ravno takrat, ko ni vodstva ali delavnice? Radi bi se »pogovorili« z likovnimi deli, pa ne veste, kako začeti?! Predlagamo uporabo zemljevida, ki na interaktivni in ugankarski način skozi duhovite ilustracije Anje Jerčič Jakob, ki je umetniška dela upodobila kot »umetniške krompirčke«, usmerja naše korake po bienalski osrednji razstavi Kriterij rojstva v MGLC in Ustvarjalnem centru Švicarija.

avtorici: Anja Jerčič Jakob (narisala) & Lili Šturm (napisala)

Maria Bonomi: Za vedno grafika
Javni vodstvi po razstavi
sobota, 19. avgust, ob 16. 30 uri, v angleškem jeziku
nedelja, 20. avgust, ob 16.30 uri, v slovenskem jeziku