FORMA MGLC je temeljil na uporabi novih tehnologij, družbenih medijev in inovativnih pristopov v kulturnih ustanovah. Mladim, specializiranim za področje kulture, je program omogočil, da so svoj poklicni profil usmerili k specifičnim znanjem in da so se seznanili z uporabo novih medijev, hkrati pa pridobili znanja o vse bolj iskanih novih poklicnih profilih: koordinator spletne skupnosti in koordinator digitalnih vsebin. 
Program FORMA MGLC je bil namenjen mladim in ga je financiralo špansko ministrstvo za delo in socialno varnost.

V programu, ki je potekal od 23. marca 2015 do 23. junija 2015, so sodelovali mladi Španci različnih profilov. Ključni cilj programa je bil, da smo jim skozi uporabo novih pristopov, pri katerih se cenijo ustvarjalni talent, sposobnost prenosa znanj v prakso in inovativnost, omogočimo lažjo vključitev na trg dela. Naslednjo izvedbo programa načrtujemo v prvi polovici leta 2016. 

Program FORMA MGLC je bil razdeljen v več sklopov, ključno pa je bilo najti dobre prakse za vključitev novih profilov, povezanih z internetom in uporabo novih tehnologij v kulturnih ustanovah. V okviru projekta je bila vzpostavljena izobraževalna platforma in promocija samega projekta Forma MGLC skozi različne kanale. Zainteresirano javnost smo vabili na izobraževalna predavanja in simpoziji v okviru programa.

Vsebina programa FORMA MGLC:

Novi profesionalni profili: Udeleženci so se seznanili z delovnim okoljem muzeja ter načinom uporabe novih medijev v Mednarodnem grafičnem likvnem centru. Spoznali so, da se zaradi uporabe novih medijev spreminja tudi pozicija MGLC v globalni komunikaciji, prenosu informacij in razumevanju kulture.

Upravljalec spletne skupnosti: Udeleženci so podrobneje preučili pomen poklica upravljalec spletne skupnosti in raziskali dobre prakse v tujini. Teorijo, ki so se je v raziskovanju naučili, so skozi prakso prenesli v naše okolje. Ključni pomen je bil, da so udeleženci spoznali, kako učinkovito zgraditi spletno skupnost za različne javnosti.

Digitalizacija: Shranjevanje dokumentacije v muzejih se vse bolj spreminja in digitalizira – tudi z namenom, da lahko zadostimo vse bolj zahtevni spletni javnosti. Iskanje dobrih praks; spoznavanje potrebe o vpeljavi posebnega poklica za namen upravljanja z digitalnim arhivom, namenjenim za dolgotrajno rabo. Uvajanje dobrih praks digitalnega upravljanja v naše okolje.

Digitalni mediji v muzejih: Vpogled v pomen različnih digitalnih orodij (tablice na dotik, mobilne aplikacije in druga sodobna orodja), ki jih lahko uporabimo za pritegnitev obiskovalcev in kulturnih delavcev. Uporaba inovativnih pristopov; iskanje rešitev, kako bi lahko te pristope uporabili v MGLC.

Komunikacijska strategija na družabnih medijih: Vzpostavljanje okvirne komunikacijske strategije glede uporabe socialnih omrežij; iskanje odgovora na to, kako uspešno vpeljati digitalne medije v marketinško in komunikacijsko strategijo ustanove.

Analiza družabnih medijev: Muzeji imajo novo vlogo v globalni komunikaciji, razširitvi informacij in kulturnega razumevanja. Kako uspešno izmeriti vpliv socialnih medijev, je vprašanje, na katerega so udeleženci iskali odgovor.

Pozicioniranje kulturnih institucij, marketing: Osnove »brandinga« v kulturnih institucijah: spoznavanje o tem, da sistematično vzpostavljanje znamke pripelje do zaupanja obiskovalcev, ki jih k nadaljnji interakciji navezuje tudi čustvena navezanost. 

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

PAZI, SVEŽA GRAFIKA! #4

ZADNJI VIKEND

LEALUDVIK: In the waters on Leviathan; I would go poof!

6. 6.–3. 7. 2017

odprtje: torek, 6. junij, ob 17. uri

In the waters on Leviathan je alternativna verzija projekta I would go poof!, le gozd zamenja za morje in močneje zagrize v okultistično simboliko. »I would go poof,« je Charles Manson z nasmehom na obrazu odvrnil na vprašanje sodnika o načrtih ob morebitnem pogojnem izpustu. Predpostavka o človeku kot svobodnem bitju je zabloda. Živimo v strahu, neskončni rutini, nemoči. Ujeti smo v odprtem zaporu. Svoboda je iluzija. Zaradi vseh naporov je človekova želja po svobodi, pogojnem izpustu, izhodu ali vsaj prehodu v drugo stanje vse pogostejša. Večina zato išče magično rešitev —> izginiti brez sledu: poof! 

LEALUDVIK: Ceremonies.

32. grafični bienale: Kriterij rojstva

KRITERIJ ROJSTVA: DISKURZIVNI PROGRAM

Pogovor: Rojstvo Kriterija rojstva – o genezi in protokolih 32. grafičnega bienala

četrtek, 6. julij, 18.30, Galerija Škuc, brezplačno

Pogovor o izhodiščnih idejah, rizomski strukturi, procesu dela, razvoju razstave in vseh dilemah ter odločitvah, sprejetih ob nastajanju 32. grafičnega bienala na razstavi TO NI IME v Galeriji ŠKUC. Razstava prinaša koncentriran vpogled v nastanek letošnjega eksperimentalnega formata bienala in ob predstavljenih delih poskuša obuditi razmišljanje in tuhtanje, dvome in pomisleke ter dati neki drug pogled na osrednjo razstavo bienala in na njeno nastajanje v luči osrednje zavzetosti letošnje bienalske edicije: iskanja novih poti snovanja razstav.
V razpravi bodo sodelovali Miklavž Komelj, Yasmín Martín Vodopivec, Vladimir Vidmar in Nevenka Šivavec, člani bienalskega kolektiva in kustosi razstave TO NI IME.
Pogovor vodi Miha Colner.

Foto: Urška Boljkovac. Arhiv MGLC.

 

32. grafični bienale: Kriterij rojstva

BIENALE ZA OTROKE … živahno, zeleno in ustvarjalno v juliju

V počitniškem času v parku Tivoli pred prenovljenim Ustvarjalnim centrom Švicarija in Gradom Tivoli (MGLC) organiziramo BIENALSKE USTVARJALNICE, vsakodnevne delavnice za osnovnošolce. Potekajo vsak delavnik v juliju, od ponedeljka do petka od 10. do 14. ure, prijave zbirajo na Mestni ZPM Ljubljana, tel. 01/434 03 24, info@mzpm-ljubljana.si

Delavnice bodo na podlagi v celoto povezale zgodovinske bajke, rastlinsko in živalsko okolje in naravo Tivolija, gibanje in igro igra ter likovno izražanje. Delavnice vodi akademska slikarka Nika Rupnik.

Otroci se lahko udeležijo tudi programa PovezujeM/Tivolski ustvarjalni krog, ki ga organiziramo MGLC, Narodni muzej Slovenije (NMS), Moderna galerija (MG), Narodna galerija (NG), Muzej novejše zgodovine Slovenije (MNZS). Skozi igro, ustvarjanje in druženje na nekoliko drugačen način spoznavajo muzejsko ustanove, zgodovino in umetnost. Delavnice potekajo od 10. do 14. julija, od 8. do 16. ure (kosilo je vključeno). Prijave zbira: natasa.robeznik@muzej-nz.si.