Študijski kabinet

Študijski kabinet je nastal zaradi vedno večjega zanimanja javnosti in kot dopolnilo študija. Namenjen je poglobljenemu raziskovanju umetniške publikacije, v njem pa je mogoče tudi razstavljati.

V študijskem kabinetu obiskovalec lahko spozna knjige umetnikov avtorjev iz zbirke, kajti ta poleg grafik vsebuje tudi umetniške publikacije različnih žanrov, ki jih združuje reprodukcijska tehnika, od knjig umetnikov, umetniških časopisov, kulturnih revij do plakatov in nosilcev zvočne umetnosti ter teoretske literature. V zbirki MGLC je tako že več kot 4000 del. 

Za listanje so na voljo umetniški časopisi oziroma kulturne revije Viks, večina izdaj hibridnega časopisa Point d'Ironie, Gorgona, SMS, 0 TO 9 in Pist Prota. V zbirki so tudi plakati in obvestila skupine FV (donacija Nevena Korde), arhiv Državice Ptičjestrašilne (donacija Milene Kosec), obsežen arhiv o dogajanju na zagrebški umetniški sceni od sedemdesetih do devetdesetih let prejšnjega stoletja, popoln arhiv samozaložbe Remorquer Bernarda Villersa ter zbirka avtorskih časopisnih projektov museum in progress iz časnika Der Standard.

Ogled zbirke oziroma študij v kabinetu je možen po vnaprejšnjem dogovoru. 

Ogled zbirke in študij
Od ponedeljka do petka, 9.00–15.00
Podrobnejše informacije: mag. Breda Škrjanec, (01) 241 38 05, breda.skrjanec@mglc-lj.si

Želim prejemati novice na e-mail:
ARHIV

PAZI, SVEŽA GRAFIKA! #9

Pri Zlatem stegnu (Nataša in Katja Skušek): Samorogi pridejo in samorogi gredo

7. 11.–4. 12. 2017

odprtje:
torek, 7. november, ob 17. uri
TAM-TAMova Ulična galerija na Vegovi (nasproti Glasbene matice)

Pri Zlatem stegnu se igrajo z okusom. Pravzaprav se igrajo z okusom za hrano in okusom za umetnost.
Pri Zlatem stegnu je umetniški projekt Nataše in Katje Skušek, ki se kontinuirano odvija od leta 2004 v različnih pojavnih oblikah od prostorskih instalacij do videodel, objektov, fotokolažev, grafik, risb in performansov. Humorno in lahkotno postavlja v ospredje vprašanja, povezana s pripravo hrane in prehranjevanjem kot osnovno človeško potrebo. 


Pri Zlatem stegnu: Samorogi pridejo in samorogi gredo.

 

 

Pripravljamo novo razstavo

Boris Jesih: Povezave

30. 11. 2017–11. 3. 2018

Boris Jesih (1943) se je umetniško uveljavil konec šestdesetih let v krogu ekspresivnih figuralikov. Pod vplivom poparta se je z geometrijskim preoblikovanjem vsakdanjih predmetov odzival na značilnosti duha časa in se kasneje usmeril predvsem v krajinarstvo. Kot grafik se odlikuje v tehnikah visokega in ploskega tiska, z vrhuncem v barvni litografiji. Kot nagrajenec 13. mednarodnega grafičnega bienala leta 1979 (posebna nagrada za mladega avtorja) je opozoril nase s serijo litografij, katerih nabor imamo v zbirki MGLC. Na pregledni razstavi so ob litografijah na ogled tudi risbe, slike in fotografije, s katerimi poudarjamo povezave v njegovem ustvarjalnem procesu in med njegovimi deli. 


Boris Jesih: Vrata (1983, barvna litografija).

 

 

32. grafični bienale: Kriterij rojstva

PODELJENI STA NAGRADI
32. GRAFIČNEGA BIENALA

Veliko nagrado 32. grafičnega bienala je prejel Alejandro Paz za delo Podkožno (2017, intervencija), narejeno za 32. grafični bienale.

Nagrado za raziskovalno rezidenco je prejel Carlos Monroy za delo Bafomet. Edino inkarnirano rojstvo. (2017, performans in videoinstalacija), delo je bilo narejeno za 32. grafični bienale.

Nagradi je podelila žirija: Anne Barlow, Mike Cooter, Bige Örer in Maruša Sagadin.

Nagrado občinstva za najboljšo umetnico/umetnika 32. grafičnega bienala je prejel ameriški umetnik Christopher Myers za delo Ostanki sanj (2016).


Alejandro Paz: Podkožno (2017).
Foto: Jaka Babnik. Arhiv MGLC.